среда, 27. мај 2015.

Učenje

Ćao društvo, u današnjem postu pisaću o učenju i popravljanju ocena. Kraj godine je došao brže nego što smo mislili, i sad nam je ostalo još samo da ocene dovedemo do zadovoljavajućeg proseka i idemo na raspust bistre glave. Ja završavam osmi, raspuštam već u petak, sve ocene su mi zaključene, ali napisaću ovaj post zbog onih koji idu u školu do sredine juna. Odmah ću početi kako biste što pre mogli da pročitate i primenite ove savete.




-Organizuj svoje vreme

Kada se vratite iz škole (ili pred spavanje) uzmite neku svesku ili planer i zabeležite sve što treba da učite. Ne samo sledećeg dana već napišite sve predmete koje treba da popravite kao i one koji su vam kritični i koje ne smete pokvariti. Imajte uvid u to koliko vremena će vam biti potrebno za koji predmet, prvo učite najteži. 


-Raspremi sto za učenje

Ukoliko su vaš sto preokupirali nepotrebni papiri i druge sitnice, ništa nećete postići. Sto možete raspremiti za manje od pet minuta, sve što je potrebno jeste da nepotrebne stvari sa njega zamenite onim osnovnim što vam je potrebno. Ukoliko budete imali neke časopise ili bezvezne papire, oni će vam odvući pažnju, a to ne želite, zar ne?


-Uz boje je lakše

Koristite lepljive papiriće u bojama, njima obeležavajte stranice knjiga i svezaka, a tekstove pišite šarenim hemijskama i markerima. Kada je na papiru sve šareno, lakše ćete zapamtiti suštinu. Izdvojte najbitnije iz lekcije na papir uz sve te boje. Možete pokušati sa mapama uma, gde ćete crtati slike uz koje ćete lako naučiti sve potrebno.


-Ostani skoncentrisana

Koliko vam se puta dogodilo da ste seli za sto, ali posle pola sata učenja, niste imali volju da nastavite, čak i ako ste znali da morate? Krajnje je vreme da se ova loša navika sankcioniše. Sve je do vas, ako vašem mozgu kažete da želite da učite, da morate ostati tu koliko god vremena je potrebno da shvatite, uspećete u tome. Pre nego počnete, pojedite malo crne čokolade, ona održava koncentraciju, na sto postavite sve što  vam treba i napravite sebi neki napitak (sok od ceđenog voća, smuti, cedevita). Učite sedeći, kako nebiste zaspali.


-Još saveta:

*Najbolje vreme za učenje je od pet do šest sati preko dana.

*Ukoliko žvaćete žvaku, duže ćete biti motivisani.

*Napravite plan učenja.

*Podvlačite najbitnije.

*Bolje se pamti ujutru nego uveče. (Ovo je dokazano, ali kod mene je obrnut slučaj, ujutru ništa ne mogu zapamtiiti)

*Crna čoklada jača koncentraciju.


To je bilo to za ovaj post, nadam se da će vam pomoći, do kraja nedelje ću pokušati da napišem i drugi deo, ali ne mogu vam obećati jer imam previše obaveza. Potrudiću se, do tada, učite, ljubim vas. :*

Ask.fm: http://ask.fm/SmoothieGlam

SmoothieGlam















12 коментара:

  1. Анониман27. мај 2015. 15:03

    Mnogo mi se dopada post, bravo! JEdva cekam drugi deo

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27. мај 2015. 20:43

    Mnogo mi se svidjaa postic:-)<3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27. мај 2015. 20:44

    Odlicna si za pocetak :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđa tvoj blog, i učlanila sam ti se, <3

    smile132.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ne slazem se sa tobom u dosta stvari. Prvo, ne treba da se uci prvo najtezi predmet, nikad! Treba prvo nauciti sve lakse predmete, a tek onda teze. Ako se dosta fokusiras na te teze predmete, neces stici da naucis lakse! Ali, opet, za sve je potrebna dobra organizacija! Drugo, mora da se uci od pet do sest sati dnevno!? Neee! Tvoj mozak se preoptereti i ako toliko dugo budes ucila veruj mi da nista neces zapamtiti! Ja nemam odredjeno vreme za ucenje, niti ga stopam, haha. Ucim dok ne naucim sve sto mi treba, sa tim da svakih pola sata napravim pauzu od 10-15 minuta! Trece, bolje se pamti uvece nego ujutru, to je vec dokazano. Gledaj, kad ucis uvece, kasnije legnes da spavas i ujutru ti mozak bukvalno sve zapamti! Lakse je tako, veruj. Ali ok, ovo ti je bio prvi post, nije lose. :)
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi razumela. Meni je lakše da naučim najteže, kasnije osetim veliko olakšanje, napravim pauzu, i ono lakše brzo završim, ako idem obrnuto ne stignem do najtežeg. Ali kod svih je drugačije. Ja nigde nisam rekla da treba da se uči pet sati dnevno, to je previše, jedino ako je gradivo obimno, rekla sam da su naučnici rekli da je najbolje učiti od pet do šest sati popodne, dakle, taj jedan sat. A što se poslednjeg tiče, ja bolje pamtim uveče i to sam napisala, ali mnogi ljudi, moji prijatelji kao i osobe koje znam sa interneta su uveče preumorne da bi nešto naučile i bolje pamte ujutru. Hvala. ❤

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...