уторак, 30. јун 2015.

Shopping List

Gotovo nikada ne pišem šoping liste, eventualno kada pođem u neku veliku kupovinu. Ali sada polako planiram šta mi je još potrebno od letnje garderobe, iako sam uglavnom sve imala i ranije. Takođe planiram pred školu da odem u veću kupovinu, pa možda i za to napravim neku šoping listu.

-Bože, koliko samo obožavam air maksice. Pre sam ih, blago rečeno mrzela, izgledale su nekako ružno, iako se one nisu promenile, meni se sad mnogo svidjaju i želim što pre da kupim jedne, želela bih neke u boji (da nisu bele, crne ili sive), mada su i crne prelepe, pa ću razmisliti.



-Ove godine potrebne su mi i gumene japanke. Treba mi nesto gumeno, sa cime mogu i kroz vodu, iako imam dva para sandala, htela bih da uzmem jedne japanke, jer su mi one dosta praktočnije za odlaske na bazen i plažu.


-Želela bih i sandale kao sa fotografije. Volim ovu boju, svidjaju mi se i baš  su za leto, a mogu lako i da ih kombinujem.

-Prelazimo na odeću koje, za divno čudo nema mnogo. Nekako, sve sam uglavnom obezbedila što se leta tiče, uskoro mi dolazi baba iz inostranstva, a možda se i tu ponešto nađe..


-Za početak, teksas šorc! Svi prošlogodišnji su mi omanjali i sada nemam ni jedan teksasni. Mislim da su teksasni šorcevi predivni, i da ih svakako treba imati u garfaroberu, bar jedan par.

-A tu je i bela majica. Obična, pamučna bela majica sa nekim jednostavnim printom koja može dosta da se kombinuje, a koju ću moći da nosim i u školu.


-Torbica, naravno. Ne nosim torbice često, ali kada leti izađem napolje, često se desi da nemam dzep, ili da su oni na šorcevima mali kako bih upacila telefon, novac i sl. Tako da mi je potrebna i torbica. Želela bih da to bude torbica koja može da se nosi preko ramena, da je neke braonkasto-bež boje i da nije mnogo velika.


-Pa, kada budem objavila haul (ne znam kada), videćete da li sam nešto od ovoga kupila, a nadam se da hoću.
  Šta se nalazi na vašoj summer shopping list?




24 коментара:

  1. Super pos!Ja sam skoro isla u kupovinu i svasta sebi kupila.Obozavam air max patike,a japanke najvise nosim leti <3!

    ОдговориИзбриши
  2. Dobre ideje! Samo ja imam slicne sandale i mnooogo su neudobne. Japanke su extra kupi ih. 
    Nadam se da se ne ljutis ali ovaj post ima par greskica kao sto su : ,,sorc" -sorts ,,omanjale"-omaljale ,,garferoba"-garderoba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da, ovakve japankr znaju biti baš neudobne. Što se grešaka tiče, naravno da se ne ljutim, svi grešimo, u jednom postu sam napisala da sam navikla da govorim šorc umesto šorts jer svi oko mene tako govore, i pišu. Ovo drugo mislim da se kaže omanjati-malo-manjati hahahah, a zadnje sam pogrešila u brzini verovatno hahaha. :)

      Избриши
  3. Bukvalno, sve navedeno zelim da kupim! Odlican post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Obožavam da leti nosim sve navedeno!
    Ako želiš zaprati me,uzvratiću ti.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,imam isto misljenje za air max,sada su mi divne♥

    http://wakeupandmakeuppp.blogspot.com/2015/06/haul.html

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post. Bas mi se dopada kako pises, imas potencijala i veliki talenat. Tvoja lista zelja je zaista predivna i sve bih i ja ovo zelela, ali najvise patike na prvoj slici. :) ♥
    Zapratila sam tvoj blog, mozes li da uzvratis? :*

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i meni su one najlepše. Zapratila sam tvoj blog odavno, pratim svaki post i mnooogo mi se dopadaju. ❤❤

      Избриши
    2. Hvala, i meni su one najlepše. Zapratila sam tvoj blog odavno, pratim svaki post i mnooogo mi se dopadaju. ❤❤

      Избриши
  7. aaii odlican post te bejbi plave air maxice su prelijepe i definitivno su i na mojoj listi!pratim tvoj blog mozes li da uzvratis? http://lamiyasworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Dobaar ti je post :) :**

    Molim te pogledaj novi post na mom blogu i zaprati me ako ti se svidja:
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Prve patike su prelepe. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post obozavam ove majice sa natpisima ♥

    Zaprati moj blog puno bi mi znacilo nova sam ♥ http://minadiyblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post.Ja bih takođe želela da kupim sve kao i ti. :)
    Nominovala sam te za Tag na blogu Ely & you. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Super je,sve mi trebA *-*
    poseti I moj blog :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...