понедељак, 08. јун 2015.

Summer Outfits

Poslednjih dana je baš toplo, celi dan provedem napolju po najvećem suncu sa društvom, a onda predveče uđem i ostanem u kući. Nadam se da ću na leto izlaziti predveče jer obožavam onaj polumrak kad sunce zađe i sve okolo miriše na leto. Primetila sam da prošli post uopšte nije bio čitan, i shvatila da više volite temacke videe koji vam konktetno mogu pomoći, nego nešto poput opisivanja dana itd (iako ste vi tražili taj viedo). Kao što po naslovu vidite, ovo je drugi deo postova o letu, gde ću vam preporučiti neke autfite za ovo doba godine. Krenimoo :)



Pre nego okačim slike, uopšteno ću napisati šta volim da nosim tokom leta, i šta je takoreći u modi ove godine. Pre svega, šorcevi. Imam gomilu šorceva i njih nikad nije dosta, leti je prevruće za trenerke i farmerke, pa čak i za duge helanke. Mnogo više volim šorceve nego bermude i kratke helanke, ali svako ima svoj ukus tako daa.. Oni su podešeni za sve prilike, od onih teksasnih za neke bitnije prilike, preko onih u raznim bojama (ne pamučnih, nisam sigurna u materijal, znate sigurno) za izlaske sa društvom, pa do onih širokih, pamučnih koje možete nositi u kući. Ljubitelj sam širokih majica, ne zbog linije, već jer mi nije prijatno u uskoj majici na jakom suncu, a onako kroz široku pirka vetar, ništa me ne žulja, ne pipa, golica i super su hahah. Takođe, baš mi se svidja kada vidim da neko nosi one kao top majice da se pomalo vidi pupak, imam jednu do dve takve majice, i baš su mi slatke. Naravno, tu su i naočare za sunce, moji favoriti su oni ReyBan oblika, u prodavnicama se mogu naći po jako povoljnim cenama (400-800dinara), naravno, nisu orginali, ali to se uopšte ne primećuje i super izgledaju. Onaj oblik odgovara mojoj glavi, kao i većini devojaka, a volimm i neke velike naočare da cela upadnem u njih ahha. Što se šešira tiče, volim da ih nosim, u raznim oblicima. :) Sandale ili rimljanke su top, top za ovo leto. To je nešto ukratko, naravno ima još mnogo komada za leto, ali to nije tema današnjeg posta. Krenimo sa autfitima:















Prvi autfit čini ova kratka top majica, gde se vide ramena. Bela je i čipkana što se baš nosi ovih dana. Ovaj šorc mi se baš dopada, ova boja teksasa mi je sjajna. Sandale bih promenila, ne volim ovaj oblik, ali ipak mi deluju jako simpatično i zanimljivo, kao i šešir i ogrlica. Ova kombinacija se može nositi preko dana, na sladoled sa društvom, pa čak i u neku večernju šetnju.



A, tu je i široka majica, kao što vidite slika nije komplikovana, ali super izgleda, kao i ovaj šorc koji je super. Bele starke ne treba da se komentarišu, po meni one su savršene, iako se brzo prljaju. Uz to ova torbica i naočare, odlično. Primetila sam da se ovi oblici naočara baš nose, mislim da mi ne bi stajale, ali sve mi se više svidjaju. :) Ovo možete nositi kao i kombinaciju gore, bukvalno bilo gde.


Jako mi se sviđaju ovi teksasni prslučići jer se lako kombinuju i svaki autfit ulepšaju, iako je po meni ovaj kaiš previše debeo, kombinacija mi se jako dopala. Može se nositi u večernje šetnje, šetnje kraj mora..


Između ove dve kombinacije nisam mogla da se odlučim, druga mi je privlačnija, ali obe su jako zanimljive i volim ove letnje printove, kao i ovu braon boju sandala koju ste mogli videti i na slikama iznad. Kao i predhodni autfit i ovo možete nositi na iste prilike, jako slatko deluje i baš mi se dopada.


Kombinacija je slična ovoj drugoj, široka majica i duboki teksas šorc, sve u svemu, svidela mi se pa sam želela da vam i nju pokažem.


Eh sad. počela bi od ovog asesoara za kosu. Želela sam nešto slično staviti za maturu, ali nisam uspela da pronađem. Mnogo mi se svidja (iako više volim one velike), kao i ova kombinacija. Klasična, kežual varijanta, kada joćete da se osećate udobno :) Ovu drugu sam ubacila zato što je jako slična ostalima, pa ne zaslužuje da stoji zasebno. Želela sam da vam pokažem ove divne baletanke, jer uz većinu letnjih autfita, super idu baletanke, lakovane mi se posebno dopadaju.



I ove dve sličice sam spojila jer su slične. Ovaj šupljikavi dzemper je savršen za hladnije letnje večeri, i baš mi se dopao. Takođe, šorc na drugoj slici ima super boju, i volim te šarene šorceve, kao i ova ogrlica koja mi je predivna.


To je to, mislim da ima oko 10 kombinacija, i sve ostale bi bile slične, suknjice su takođe odlične, iako ih ovde nisam ubacila. Izvinila bih vam se jer pišem ŠORC umesto ŠORTS. To nije reč iz našeg jezika, a svi oko mene kažu šorc jer jednostavnije, i po meni lepše zvuči, iako ga neki smatraju nepravilnim. Nadam se da će vam se svideti ove kombinacije, ostavite komentar kako bih znala vaše utiske, i posetite moje askove na koje možete pitati šta god vas zanima:
http://ask.fm/HelpGirl1
http://ask.fm/SmoothieGlam
Ćaoo :* 

SmoothieGlam













6 коментара:

  1. Lep post! Vidi se da se trudiš, samo napred! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Sviđa mi se što si se potrudila i stavila si puno slika i puno si opisivala. Najviše mi se sviđa kombinacija s rozom majicom gdje piše " I am not a morning person" i ona cvjetna haljina sa traper košuljom. :D <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...