петак, 24. јул 2015.

Sea TO DO list

Oo, baš dugo nisam pisala, ne znam kako je prošlo, svakoga dana sam govorila kasnije ću. Nekako ovo je period kada nemam baš mnogo ideja, i kada sam više za planiranje onih postova iz avgusta. Ne znam da li će vam se ovo dopasti, nadam se da hoće, i da vam neće biti dosadno.
Naime, od početka meseca sam preuzbuđena zbog mora, obožavam tamo da idem, i iako sam sve to uglavnom videla, uvek je nekako posebno i drugačije. A ovo je neka to do lista činjenica koje želim odraditi na moruu :)
Ova fotografija stajaće sa strane bloga i kada god uradim nešto sa spiska štikliraću. :)


1. Napuniti bateriju na telefonu kako se nebi ugasio u sred putovanja, jer, bez obzira na to koliko meni iz nekog razloga nikada ne dosadi put iako ne koristim elektronske uređaje, povremeno volim da nešto fotografišem, proverim poruke, ili nešto slično.

2. Pročitati dve knjige, počela sam da čitam seriju  knjiga Gossip Girl, tj. Tračare i mnogo mi se dopadaju, verovatno ću na more poneti dva dela, i ne sumnjam da će biti pročitani!

3. Videti se sa drugaricom, naime, tamo će biti i moja najbolja drugarica, koju nisam videla već sedam godina zbog selidbe, i jedva čekam da se vidimo.

4. Gledati izlazak i zalazak sunca. Ne mora to biti u istom danu, često gledam zalazak sunca, ali nikada nisam videla izlazak na moru. Obećala sam sebi da ću jedno jutro baš rano otići na plažu i posmatrati izlazak sunca.

5. Probati novi ukus sladoleda. Verujem da većina nas voli one sladolede u kornetima i casicama, sa raaznim ukusima i dodacima. Moji roditelji su prilično skeptični po tom pitanju (sa razlogom, nikada ne možemo biti sigurni da li su ti sladoledi potpuno ispravni), ali postoje neke radnje sa takvim sladoledima, i želiim da eksperimentišem sa ukusima.

6. Upoznati nekog, pritom ne mislim na slavne ličnosti već na moje vršnjake, mnogo volim da sklapam poznanstva na moru.

7. Vožnja brodom, onim brodićima koji obilaze razne plaže, nekako, nikada nisam išla njime, iako sam uvek želela, nadam se da će se sada sto ostvariti.

8. Šetati svako veče. Obožavam šetnje kroz grad, pored mora, bilo gde. Predpostavljam da moji roditelji neće biti zainteresovani da šetaju baš svako veče, ali pronaćiću valjda neku drugaricu tu. :)

9. Napraviti doosta fotografija, obožavam da pravim selfije, da me neko drugi slika ili da fotografišem svet oko sebe, oslobodila sam memorijuu tako da mogu krenuti sa fotografisanjem!

10. Lepo se provesti, u ovo ne sumnjam, mada dugo već iščekujem ovaj odmor, i nadam se da će sve biti supeer. :)

Planirala saam Back to school seriju postova od 15. avgusta, mada sam primetila da su mnogi počeli da pišu već sada, pa, da li želite da počnem ranije? :)

Da li vi idete negde? Koji su vam planovii? 


5 коментара:

  1. To do lista ti je odlična! Donekle i moja to do lista je takva,i drago mi je što se u tome slažemo. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja idem sljedeći tjedan po drugi put i na 2-3 tjedna. Ne radim to-do liste za more jer o svemu odlučujem u zadnji čas xD

    GIWEAWAY:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, ja sam odgledala sve sezone tracare, planiram da procitam i knjige :) Lepa To-Do lista :)

    ОдговориИзбриши
  4. Lista nije pre-ambiciozna , sto je jako dobro ! Svidja mi se , bas kao i dizajn tvog bloga ! <3 <3

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nikad ne punim svoj telefon,uvek u poslednji čas i moja mama pošizi. xD
    Odlična lista i nadam se da ćeš uspeti da sve ispuniš. :) ♥

    -Molim te postavi mi pitanja za Q&A,značilo bi mi:elyandyou.blogspot.com :) ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...