среда, 05. август 2015.

Back To School With Bojana 2015


Pre svega, žao mi je što nisam redovna. Imam vajles na moru ali retki su momenti kada sam pri telefonu. Možda vam izbacim neki post o mom odlasku ali o tome cemo naknadno.
Euforija BTS postova i videa je uveliko otpočela. Jako sam uzbudjena jer obožavam pripreme za školu, iako, složićete se, učenje, ispitivanja, testovi, to je užas. Isplanirala sam teme postova, ali neću vam ih otkriti, ne još uvek.
Pokušaću da obuhvatim što više tema, da sve bude razbovrsno i korisno. Biće tu i nekih DIYeva pa se nadam da će vam se svideti.

Post je kratak, ali jasno vam je da je serija ovakvih postova zvanično OTVORENA!
Možda ste primetili da komentari sa prošlih nekoliko postova nisu objavljeni, ali uskoro će biti. Ćaoo

Da li vam nedostaje škola, Učenje, ili možda društvo? Predpostavljam da svi znamo odgovor, ali, hoću da čujem vaša opširna mišljenja. :)



3 коментара:

  1. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva čekam 'Back to school' postove.. Iako ni ja nisam neki ljubitelj škole,obožavam da čitam te postove..

    Nova sam ovde i bilo bi mi drago da posetiš moj blog i da mi komentarišeš prvi post..

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jao jedva čekam seriju BTS postova! Ja iskreno na neki način jedva čekaam da krenem u školu, zbog društva, naravno. :D <3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ - baci pogled ako želiš :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...