петак, 29. јануар 2016.

The Bucket list - Film meseca


Paa, pogledala sam par filmova u ovom mesecu i svi su mi se baš dopali, ali ovaj moram da izvodim. Preplakala sam svaki trenutak i mislim da je ovaj film baš za razmišljanje.

Govori o dva stranca koji obolevaju od raka i bivaju smešteni u istu sobu. Kasnije im saopšavaju da neće još dugo ostati živi. Polako, sastavljaju bucket listu, i počinju je ispunjavati...

Kroz sve teške trenutke, kojih naravno ima svako, oni ostaju humoristični. Oblilaze svet i polako ispunjavaju ovu listu. Ne želim da vam otkrijem čitav tok radnje, niti kako se ona završava, ali čim uhvatite vremena pogledajte ovaj film, mene je ostavio bez daha.

A ono što mi se posebno dopalo jeste to što sve vreme obilaze razne delove sveta dok jedan od njih priča zanimljivosti o tim predelima, ljudima, kulturama.. Tako da, možete naučiti dosta toga, izuzetno je poučan. Imate moje tople preporuke.

Da li ste gledali ovaj film i koji su vaši utisci?
Da li imate svoju bucket list i šta se na njoj nalazi?



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...