среда, 27. април 2016.

Nove rubrike

Vreme je za nove rubrike! Neke su vam već poznate, neke sam nezvanično pisala, ali, sada svaka dobija svoju sliku i temu. Paa, pratite me.


Ko je pročitao barem dva moja posta zna koliki sam knjigo i filmoljubac.. Svaki petak, od kada se vratim iz škole, do 19h čitam i gledam. Nakon toga, moj maraton se uklapa u svaki delić slobodnih trenutaka vikendom. Toliko sam filmova pogledala, a kada me neko pita da mu preporučim, odmah zablokiram. Dešava mi se da pomešam naslove ili čak i likove. Zbog toga je tu ova rubrika, da vam preporučim i ukratko opišem neke knjige, filmove ili serije. Uživam u takvim postovima, a vi?


Prvobitni naziv ove rubrike glasio je "Nebo je granica", ali predomislila sam se. Sada vidim da bi možda bolje bilo da nisam. Ova rubrika je dosta opširna i mislim da će izlaziti često, s obzirom da obuhvata razne sfere života. Naime, tu ćete pročitati zanimljive činjenice iz oblasti nauke (biologije, geografije, istorije, fizike, hemije itd), zanimljive činjenice o životu uopšte, odgovore na neka banalna pitanja koja vam nikada nebi pala na pamet (ali vašim profesorima možda hoće), kao i o vestima iz sveta, nekim meni zanimljivim.

2 коментара:

  1. Radujem se novim rubrikama, delujh zanimljivo ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš me raduje rubrika o filmovima i serijama, preporuke uvek dobro dođu :) ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...