понедељак, 18. јул 2016.

Summer tips: Brže do preplanulog tela

Nadam se da ste pročitali post o sunčanju i zaštiti, ako niste kliknite OVDE, a ako jeste, nastavite sa čitanjem ovog. Ako zbog nečeg volim leto, to je zato što nam donosi preplanuo ten, a što pre ga naša koža poprimi to bolje! Kako ubrzati proces tamljenja? Nastavite sa čitanjem..


1. Jedite hranu bogatu karotenom, možda ne zvuči kao da će pomoći, ali verujte da hoće. Pa, šargarepo, zečevi uskoro stižu!

2. Najbolje vreme za sunčanje je od 17h do zalaska sunca. Neće vam biti pretoplo, a razlika će se itekako videti.

3. Tu iznad ste mogli da primetite jednu zanimljivu tabelu. Na nekom sajtu sam naišla na nju, pa eto, vredi pogledati.

4. U vodi se crni čak i više nego na kopnu. Zavežite kosu kako ne bi ostale fleke, i uživajte u kupanju dok crnite. Odlično za osobe poput mene - one kojima je neopisivo mrsko da leže i sunčaju se.

5. Nakon nekog vremena provedenog na suncu obavezno je pokvasiti glavu, kako ne bi došlo do neželjenih uticaja, uz to, možete se bućnuti jer će boja, kao što rekoh, pre primetiti vlažno, nego suvo telo.

6.  Menjajte poze ležanja kako biste jednako pocrneli.

7. Kada dobijete prvu boju i smanjite šanse gorenja, počnite sa upotrebom krema za samopotamnjivanje ili uljima.

Ne bih vam preporučila solarijum, nekad je on odlična stvar, ali mislim da je prirodna boja mnogo lepša od one dobijene u solarijumu. Do sledećeg posta.. :*

9 коментара:

  1. Super savjeti kako potamnijeti *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. super post iako sam citala da su kreeme za suncanje kancerogene, tako da bi ja preporucila neki prirodni proizvod
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam to pročitala, mada i ne verujem baš, no, verovatno sve zavisi od proizvođača, ako koristite neke već proverene marke, ništa se neće dogoditi. No i pored toga, prirodni proizvodi su uvek dobrodošlo. Hvala :)

      Избриши
  3. Bas mi se svida post i veoma je koristan. Bas su probati ovako kako pise na tabeli makar tesko ce to biti jer ja uvijek izgorim iako se stalno mazem i kratko sam na suncu.

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Your blog is lovely and I am following you. I would love for you
    to follow back- us new bloggers can support each other.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se post, mislim da ću zapravo iskoristiti ovu tablicu gore :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma originalan i koristan post. ☺❤
    Sa obzirom da sam bela kao sir (bukvalno), ove godine planiram da savršeno pocrnim da se rešim tog bledila. ❤ Saveti će mnogo da mi znače, i hvala za ovu sliku draga, takođe će pomoći. ☺❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  7. Super savetii, definitivno cu morati da probam :D
    http://maketheworldbetter9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...