петак, 19. август 2016.

Nauči da prepoznaš govor tela!

Već neko vreme volim da čitam članke psihijatra, psihološke knjige, gledam emisije o tome itd. Ljudska psiha je čudo! Govor tela moze vam koristiti više nego što mozete zamisliti, a ako umete da ga prepoznate i razumete, sve će se odvijati kako vi zelite. Evo nekih primera:


1. Šta rukovanje govori o osobi?
Obratite paznju na način kojim se neko rukuje. Ukoliko je previše stegao vašu ruku, zeli da se dokaze, pokaze da je jači od vas, pametniji i bolji. Da ga ne mozete nadmudriti.
Ukoliko duze vreme zadrzava ruku u ruci, ili poklopi vašu ruku drugom rukom (ruka, ruke, ruci, s rukom oo), znači da mu se dopadate, i da zeli bolje da vas upozna
Ukoliko opusti šaku i onako mlitavo se pozdravi, znači da mu niste simpatični i da mu nije naručito drago upoznati vas

2. Polozaj ruku tokom zagrljaja i šetanja
Ukoliko osoba svakoga frli stegnutih šaka (na slikama, znate već šta mislim) znači da je stidljiva i nesigurna
Ukoliko tokom hoda drzi ruku u ruci, igra se narukvicama, torbom, jaknom i sl. to znaci isto kao predhodni primer
Ako pak osoba seta s rukama pored tela, znaci da je opuštena i samouverena

3. Da li mu se svidjaš?
Kada u društvu neko kaze nesto smešno i svi se zasmeju, svako će instiktivno pogledati u osobu koja mu se dopada. Ako gleda u tebe - tvoj je

4. Zavedi ga bez ijedne reči
Gledaj ga preko ramena čak i kada on ne gleda tebe. A kada oseti taj pogled i okrene se, ostvari kontakt očima i nakon par trenutaka se osmehni. Kada razgovarate ostvari kontakt očima, i ne skreći pogled, uz to se i smej, i tvoj posao je završen

5. Izmami odgovor koji zelis
Kada upitaš nešto, često dobiješ sumnjiv odgovor ili menjanje teme, kada se to dogodi ne ponavljaj pitanje več prodoro gledaj sagovornika u oči, tako će instiktivno reći ono što si zelela.


Da li vam se dopadaju ovakvi postovi? Saznala sam još mnoogo proverenih caka koje proizvodi čovekova podsvest nesvesno. Ako zelite da se ovaj serijal nastavi, čitajte i komentarišite post :)

9 коментара:

  1. mislim da mi iako bi htjeli, ne mozemo utjecat na taj govor tjela.. svjesna sam nekih stvari ali definitino ne mogu utjecat na to i to me nervira.. ovo me se najvise dojmilo:
    Kada u društvu neko kaze nesto smešno i svi se zasmeju, svako će instiktivno pogledati u osobu koja mu se dopada. Ako gleda u tebe - tvoj je... predobro

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko je ovo dobro! Obavezno pisi jos ovakvih postova, obozavam govor tela iako ne znam puno. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Jako ti se divim odabirom tema za postove, baš si kreativna i uvijek me iznenadiš *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je presuper. Baš mi je bilo drago čitati post ovakvog tipa. Nadam se da će biti još ovakvih postova jer stvarno su divni! Tebi svaka čast, draga! :*

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je najbolji post koji sam pročitala u zadnjih par dana!Pola ovih stvari nisam znala i definitivno si me iznenadila sa njima!Želim nastavak ovog posta ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Kolikooo vrh! Želimo još ovakvih postova definitivno.
    Ovo pod brojem 3 mi je hit, aooo. *-*

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ovi postovi su savrseni za tinejdžerke i ideje su zaista korisne i primenljive.

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je BAS interesantan post. Ja sam uzivala cutajucu ga :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Hah ovo je bio prezanimljiv post, jedva čekam treći dio. Znam da ove stvari nisu nikad sto posto sigurna jer sto ljudi sto čudi ali ovo je definitivo zabavno za čitanje haha
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...