среда, 24. август 2016.

Pomoć u školi: Organizacija učenja

Samo da predočim da sam pomalo specifična sa ovim. Obično najviše vremena potrošim pišući nešto ne toliko bitno, dok na samo učenje utrošim jako malo vremena, ali, sva ta organizacija i planiranje me smiruje. Pa, ako vam je za učenje potrebno dosta  vremena, verovatno vam ovaj post neće biti potreban. Takodje, pisala sam na temu šta kada zagusti, pa pogledajte i to.

Do sada sam praktikovala planere, no ove godine sam se odlučila na nešto drugačije što mi više lezi. Organizovala sam papire u nešto kao fasciklu, ali malo manje. Naime, tu su osnovni papiri koji su uvek potrebni:
1. Onaj s ispisanim predmertima za popunjavanje ocena
2. Onaj na kojem su datumski sortirani testovi i ispitivanja
3. Godišnji i mesečni kalendar


Pored toga, tu su i oni koji se menjaju:
1. Petkom uveče ispišem sve predmete za narednu sedmicu, kako bih znala šta da pogledam preko vikenda
2. Svakog dana posle školw ispišem sve što obradjujem toga dana
3. Za svaki predmet postoji list na kojem belizim sve lekcije, tako da znam sta smo učili, sta da naučim i šta da obnovim

Eh sad, ne mogu vam opisati koliko ja volim da pišem. Zbog toga, u školu nosim samo jednu svesku (izuzev predmeta poput fizike i matematike) i u nju hvatam belškee svih predmeta. Kada ddodjem kući uporedim te beleške, knjigu, i beleške predhodnih godina, a potom formiram moje, lepo organizovane.


Trudim se da ništa ne zapostavim i da imamm evidenciju o svemu. Uz to, ja ću lekciju naučiti već tokom hvatanja prvih beleški, ali, zašto jednostavno kad moze komplikovano (rečenica kojom mogu opisati sebe)..

Uglavnom, slazem se da ovakav način organizacije oduzima dosta vremena, ali meni je tako učenje zanimljivije. Naravno, kada zagusti, moja organizacija se potpuno izmeni, ali o tome ćemo drugi put. Do tada, nadam se da ćete, ako već ne zelite ovako da se organizujete, po ovom postu dobiti neke nove ideje ili inspiraciju :)

8 коментара:

  1. Zanimljiv nacin organizacije. Cinjenica je da takav nacin trosi puno vremena,ali svakako je laksi kad dodje neki test,a ti vec pola gradiva znas. :)

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv nacin organizacije,moram priznati da ovo po prvi put cujem <33!Dobila sam neke ideje,zaista divan post :)!

    ОдговориИзбриши
  3. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sebi često ispišem na papire koje predmete moram učiti tijekom vikenda i uvijek imam papir sa svim mojim ocjenama. :)

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...