субота, 27. август 2016.

Potrošeni proizvodi #3

Otkada samo nisam pisala ovo? Mislim da jednostavno nisam stizala da fotografišem proizvode pre nego što ih bacim. Pa tako, evo ih neki koji su se nakupili predhodnih meseci.


Ovo je mleko za telo iz Avona. Pakovnje je jako veliko, a ono nije baš tipične teksture mleka za telo. Nekako je kremasto i divnog mirisa, troši se jako sporo, i svidja mi se. No, neko vreme ću ipk koristiti nieino mleko za telo jer mi je ono odlično takodje!


Ovu kupku dobila sam još za rodjendan. Meni je ona odlična, dove je marka poznata po hidrataciji, a ova kupka divno osvezi, a i miris je odličan. Mnogo mi se dopada, verovatno ću kupiti još jedno pakovanje.


Tu je i Nivea stres protect dezodorans. Ne sprečava potpuno znojenje, ali u poredjenju sa ostalim dezodoransima je odličan. Jedan od boljih svakako, uz to ima i prijatan miris, ne prejak kao većina ovih proizvoda.


O ovome sam vam već govorila. Naime, ovo je gel za obrve. Neću reći da čini čuda, da ga morate imati i sllično, ali ja sam njima zadovoljna. Nova bočica se već našla u mojim rukama! Ako imate guste i neposlušne obrve, ovo je rešenje za vas, a prilično je neprimetno. Uz to je i dosta povoljan proizvod, za razliku od nekih drugih gelova koji imaju sličan kvalitet (260dinara). Kako se ne šminkam za školu, često ga nanesem na trepavice jer ih izdigne i razdvoji.


O golden rose maskari ste verovatno čitali na mom blogu. Trenutno koristim neku iz avona, ali često stavim poneki sloj ove. Takodje, jaako povoljna, a opet kvalitetna maskara (cena se kreće oko 170 dinara).


Verujem da je većna vas koristi ovaj eveline 8 in 1 lak. Jača nokte, odličan kao podloga, prosto sam oduševljena njime. Jako mi se dopada

Ukoliko niste pročitali predhodna dva posta, mozete ih pročitati OVDE i OVDE

14 коментара:

  1. Eveline lak e definitivno moj spas pošo su mi nokti jako lošeg kvaliteta, tako da u poslednje vreme n prestajem da ga mažem i jako mi pomaže. :) Moraću da probam ovaj gel za obrve. :) Sjajan post! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajni proizvodi!
    Inače volim postove ovoga tipa.
    Koristim Avonovo mlijeko za tijelo i odlično mi je, baš mi se svidjelo!
    Također sam probala Niveine deziće i essence gel za obrve, zadovoljna sam sa oba proizvoda. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Većinom dijelim tvoje mišljenje.Nivea dezići su stvarno kvalitetni i dosta dugo duraju.Probala sam i gel za tuširanje i opet koliko su odlični to nij stvarno.Evelin lak je uistinu divan i jako dobro pomaže ! A ovo mlijeko iz Avona ću definitivno probati naći jer ja svoje jako brzo potrošim !
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nivea dezodoransi su mi poslje Garniera najbolji.
    Obozavam ovaj lak 8u1. Bas je super i koristan :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični proizvodi! Ranije sam koristila Avon mleko za telo i znam da mi je baš dugo trajalo jer je pakovanje dosta veliko. Koristim i Nivea dezodoranse, ali ovaj koji si ti navela nisam još probala. :)

    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam Evelinov 8u1 lak! Mislim da ću probati Essencov gel za obrve. Odličan post :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ovakve postove, jer proizvod si potrosila i mozes rec dosta toga o njemu. Potražit cu ovaj gel za obrve :)
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Super proizvodi, ali bih izdvojila Eveline 8in1 lak, definitivno. :)
    Odličan je. :)
    Hvala ti na praćenju, uzvratila sam. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  9. Bas su mi interesantni ovi potroseni proizvodi, uvijek volim procitati necije preporuke i dojmove. I ja koristim Dove gel za tusiranje, najbolji je! Nisam probala golden rose maskaru, uglavnom sam vjerna maybelline-ovim maskarama :)
    Hvala na posjeti, uzvratila sam pracenje!
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Imam istu ovakvu Dove kupku, ali sam je, kao i ti, potrosila. meni je bas odlicna, i apsoluitno ocaravajuceg mirisa! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Super proizvodi, koristim Eveline lak i super je. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post!Moja tetka,ujna i strina i jos po neko hahah koristi ovaj evelin lak i prezadovoljne su sa njim.Uskoro cu morati i ja da ga kupim!
    Uclanila sam se,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. I ja sam koristila Essence gel za obrve i oduševljena sam. Također imam i Eveline 8in1 lak i s njime sam jako zadovoljna :) Odličan post.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, voljela bih isprobati jedan od ove proizvode, cx

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, komentiraj - uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...