четвртак, 25. август 2016.

StoryTime: Deco, jel volite brzu voznju?

Tadaaam, storytime againn. Odusevila sam se citajuci komentare na predhodnom postu ove teme. Jedan od najčitanijih postova u poslednje vreme, a i meni je zanimljivo da pišem i čitam ovo. Inače, da li zelite samo neke smesnije i za mene blamirajuće story time-ove, ili biste čitali i neke malo neobičnije, ali ne tako 'komicne' dogadjaje hah.

Kraj skolske godine. Suncan dan. Drustvo na okupu. Razmisljamo gde cemo i sta cemo. Hmm, rostiljanje zvuci sjajno, svi smo za, okej, predlog usvojen. Vas troje idete da kupite grickalice, nas jedanaestoro idemo da potrazimo odgovarajuce mesto..


Ali, toliko lenjosti toga dana u nama, odlucili smo da uzmemo taksi koji bi nas doveo do mesta za koje smo se odlucili. No, kao za inat, taksista nigde, nema veze, idemo stopom. I tako jedanardtoro dece stoji na autoputu i mase rukama, kao da zaista veruju da ce neko stati. I zaista, kola se zaustavljaju, iz njih nam maše dobro poznato lice. Mi u fazonu, necemo vas muciti, sesce sada troje pa ce se ostali snaci, ali covek zapeo kako je njegov auto dovoljno prostran za sve, pa okej, idemo. Raspored sedenja je bio takav da pozadi ulazi i seda troje, potom troje preko njih pa jos troje preko, na prednjem sedistu dvoje (to su lokalni putevi, ne pokusavajte ovo na negde gde je gust saobracaj!). Prvih par minuta smo se gurali, svadjali i zbijalo fore. Crkavali smo od smeha. Onda sam ja pametnica shvatila da je auto pun gumenih i plisanih ovaca, svinja, krava.. I ne reagujem, nastavljam da se salim sa njima. Miris u kolima je bio uzasan, bukvalno smo se gusili. Ali, kontali smo okej, ima nas 12,napolju je +30, sedimo kao sardine, znojimo se, mora se osecati. I tako nakon pola sata presmesne voznje pocinjemo da izlazimo, jedno po jedno, dok napolju stoji najstrozija profesorka u skoli. Svi onako pokusavamo biti ozbiljni, kao, izvinite sta je ovde cudno? I postrojimo se tako ispred nje, uljudno se javimo, a ustvari nas pojede bedak jer premotavamo film sta smo sve razgovarali sa covekom u kolima koji je ocigledno poznaje (bilo je tu i onog "Kako me danas smori ona zena samo o njenoj deci prica" a potom davanje ruznih imena jer je nepravedno zaljucila ocene). Ona nas onako bezlicno pogleda i okrenu se nasem vozacu uz reci "Miloše sine, ljudi za kravu su odavno došli, moraš je prevoziti do njihove kuće".
Okej, wtf, sin, krava, on odvozi auto a pozadi velikim slovima piše "PREVOZ GOVEDA", pa dobro, i djaci se voze u djackom autobusu.



Ne znam koliko vam je ovo bilo zanimljivo, verovatno bi bilo smesnije da ste bili pored mene za to vreme, ali sta da se radi, pokusala sam vam docarati atmusferu.. :)

10 коментара:

  1. HAHAHHAHAHAHA aaa ma dajj,da li me zezaš hahaha?! Kraljevi ste kakvih nema,hahahah :D
    Hoću još storytime,kraljina si!

    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahah baš mi je drago da sam te nasmejala, nastaviću da ih pišem :)

      Избриши
  2. Hahhahah post je Genijalan ♥! Moram reći da sam se baš nasmejala ☺. Ideje su ti i vieše nego super! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. O moj Bože hahahahahahahah :D obožavam tvoj StoryTime odlični su!

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Da li je ovo realno, aa hahahhahahah. Jedva čekam sledeći storytime, užasno si me nasmejala.:")

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  5. O BOZE HAHAHHAHHAHAHHHAHA
    Bas si me nasmejala!



    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/


    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...