уторак, 20. септембар 2016.

Glam Box otvaranje - Septembar 2016


Nadam se da ne kasnim mnogo sa ovim postom.. Paa, pre par dana mi je stigla moja prva kutijica Glam boxa! Presrećna sam! Već dugo sam nameravala da je poručim, ali nekako bih uvek bila u fazonu "Ovog meseca ću nešto drugo, pa, sledećeg sigurno". I tako, letos sam ipak poslala porudzbinu, a moj Sunny September je tu. Sada vam radim unboxing ovog paketa.

Ukoliko ne znate šta je GlamBox, možete posetiti njihovu stranicu. Ukratko, to je kutija koja sadrži pet proizvoda. Njen sadržaj je iznenađenje. Možete je poručiti preko njihovog sajta, a cena mesečne kutije je 1299 dinara. Poštarina je besplatna.


Ovako izgleda kutija kada se otvori, i da, tu je bila još jedna mala kesica koju sam izbacila pre slikanja.


Prvi proizvod je ova Summer&Spice krema za ruke. Miriše na jasmin i ima jako neobičan, ali dosta lep miris. Mnogo mi se svidja pakovanje i svaki čas je mažem.

Cena 75ml - 249 dinara


Za ovaj proizvod ste verovatno već čuli. U pitanju je farmasi CC krema koja mi se jako dopada, ukoliko želite detaljniju recenziju, pišite mi :)

Cena 50ml - 1490 dinara



Rich sprej za termalnu zaštitu kose. Ukoliko se često peglate, uvijate ili fenirate, ovo bi trebalo biti odlično za vas. Naprskala sam ga svega jedamput, pa vam ne mogu reći ništa detaljnije.

Cena 125ml - 1431 dinar



Na redu je gel za tuširanje s mirisom vanile i lavande. U paketu ste mogli dobiti good morning, everlasting cedarwood i good night gel, a moj je, kao što vidite good night. Već sam ga isprobala i dopada mi se, ima lep miris, iako inače ne volim lavandu.

Cena 200ml - 540 dinara



Black Sea Star Marvud hranjiva maska za lice i telo namenjena masnoj i mešovitoj koži. Sadržaj ove maske mi se čini jako zanimljiv, ali ne eksperimentišem baš sa licem. Međutim, ipak mislim da ću probati, ne može biti toliko loše, a deluje mi dobro hah.

Cena 15ml - 120 dinara




Tu se nalaze još neki papirići sa popustima, pa ako vas interesuje, pogledjte.


Iii, to bi bilo to sa ovim paketom. Nadam se da vam se unboxing dopao, meni sadržaj jeste. Mislim da se ovomesečna kutija itekako isplatila i da nije moglo bolje! Ukoliko želite recenziju nekog proizvoda, pišite mi, rado ću ih uraditi :)

*slike su mračne jer nešto nije uredu sa kamerom, nadam se da će se to izmeniti*




7 коментара:

  1. Obozavam postove na temu otvaranja Glam Boxa.Na zalost,u Bosni nema Glam Box iako mnogi od nas bi narucili.Post je odlican i slike mi se jako svidjaju 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Draga sadržaj kutijice je fantastičan! Takođe već mesecima planiram da naručim GlamBox ali uvek se nađe nešto drugo potrebnije :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Super stvari ste dobili. Ambalaza kreme za ruke je preslatka. Nadam se da ce ti svi odgovarati. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam porbala nijedan ovaj proizvod, ali svakako hoću. Odličan post.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan paketić draga, proizvodi deluju dosta kvalitetno! xox
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Nikada do sada nisam porucila Glam Box.
    Inace drugarica mi je preporucila da je porucim posto se dobijaju jako kvalitetni proizvodi.
    Odlicno si opisala!

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Dopada mi se sadrzina kutije, odlicno se isplati, zar ne? :D
    Uzivaj u proizvodima! :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...