понедељак, 12. септембар 2016.

Omiljene nijanse lakova za školu

Kada idem u školu, postoje četiri opcije na mojim noktima:

1. Golden Rose mini lak u nijansi , boja koze, stvoren za školu, jer nije nimalo napadan.

2. Aurin puder roze lak u nijansi, pakovanje je jako malo, ali nijansa mi se baš dopada, verovatno ću je potraziti i medju golden rose lakovima koji mi duze traju. Ipak, i kvalitet i boja laka je odlična. I baš pogodna za školu.

3. Kombinacija eveline 8 in 1 i Golden Rose matte top coata. Ne volim čak  ni sjajne bezbojne nokte, pa uvek preko laka za jačanje dodam ovaj sa matirajućim efektom koji sjajno izgleda kasnije.

4. Poslednja opcija je francuski manikir. Radim ga tako što prvo nalakiram eveline lak, potom vrhove noktiju obojim belim Golden Rose lakom, a potom premazem Golden Rose matte top coat, (mislim da sam vas baš smorila sa ovim, ali mi se stvarno dopada)







Kakve vi nokte volite tokom škole?


6 коментара:

  1. Mogla bih da kupim i probam ovaj matte top coat, baš me zanima kakav efekat daje noktima i da li je stvarno toliko dobar. ;) Inače, ovo što si ti rekla za školu komotno može da se odnosi i na moj fakultet jer studiram stomatologiju i radim sa pacijentima već uveliko pa ne dolazi u obzir da na rukama furam kandže i probijem rukavice.

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Također sam kad je škola u pitanju više za nude nijanse, eventualno neke pastelne kao što su plava i zelena , to trenutno baš volim, ali sviđa mi se jako tvoj izbor. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. obozavam ovakve nijanse, predivne su. Pogotovo neke mljecne boje i njezno roze

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Ove nijanse su zaista sjajne s obzirom na to da sam opsednuta nude bojama. :) Zaista bih morala da probam GR matte lak, verujem da bi lakovi izgledali još bolje sa njim. :) <33 Sjajno, draga! <3

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Divni lakovi.Ja najcesce koristim evelinov lak 8 u 1!Taj je definitivno jedan od mojih favorita!❤:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Divni lakovi, ovaj mat me najvise fascinira. Definitivno ga moram nabaviti u skorije vreme, jer me odusevljava! :)
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...