уторак, 27. септембар 2016.

Story time: Padaću čitave godine?

Stari ljudi kazu "Šta radiš na Bozić, radićrš čitave godine". Ove godine, moj Bozić je protekao prilično uzbudljivo, ali izuzmimo prvi deo dana. Kada je bilo oko 20h, izašla sam napolje sa drugaricom. Šetale smo i smrzavale se. Padao je jaak sneg, ili kiša, nisam sigurna. Ipak, to nam nije smetalo jer smo bile baaš raspolozene. U nekom delu večeri otišle smo na terene ispred naše škole. Jedan deo bio je potpuno zaledjen. Inače, ti tereni su uvek osvetljeni a oko njih su diskoteke. Naravno u to vreme u jednoj diskoteci do nas se odrzavala Bozicna zurka. Ne znam da lli je više ljudi bilo unutra ili napolju, ali muzika je bila odlična i sve se čulo. Šetale smo okolo, slušale, pevušile i slično.


Potom smo krenule da se klizamo po tom ledu. Bilo je zanimljivo. U jednom trenutku ispred diskoteke izbila je "tuča". Tačnije, devojka je tukla momka, kad kazem tukla, ne mislim šamarala, već stvarno tukla (inače trenira boks, ranije je prebijala momke do granice da dolaze hitna pomoc i policija, ali nećemo sad o njoj). I tako, svi su stali oko njih, prilazili da razdvoje itd. Kada su je konačno razdvojili, počeli su da se svadjaju ovako, rečima. Iz nekog razloga to je bilo stvarno smešno i niko nije zeleo da se meša. Za to vreme,  ja sam na ledu gledala u njih i u jednom trenutku došla na sjajnu ideju. "Hej, klizači izvode divne pokrete na ledu, svi pogledi upereni su u njih, tako da me niko neće videti ako probam". Jer inače ne volim da budem u centru paznje. Ono što sam zelela da izvedem bilo je sledeće: Potrčim, podignem jednu nogu, zavrtim se i u tom okretu čučnem na jednoj nozi. Kako sam to planirala ne pitajte. Osmotrila sam situaciju i ustanovila da niko ne gleda ka meni.
Ali kada sam potrčala, digla se na nogu i počela vrteti, pala sam na stomak čitavom duzinom. To ne bi bilo tako strašno da tim padom nisam oborila neki metal čiji je zvuk ozvanjao prejako. Svi su pogledali i većina je bila u fazonu "Da li ti je dobro" dok su ostali crkavali od smeha. Modrice su mi ostale danima, i prilično sam se povredila, ali to nije bio razlog zašto nisam ustajala. Lezala sam tako na podu barem još 15 minuta plakajući od smeha. Kada su videli da mi nije ništa, SVI su se smejali. Tada me nije bilo nimalo blam i nisam mogla da dodjem sebi dosta dugo, samo sam se smejala. A i oni sa mnom. Čak je i ta devojka zaboravila na svadju.

Sutradan se išlo u školu, svi sa te zurke su bili tu, na hodnicima, oko učionica, u učionicama. Ja nisam mogla da idem normalno jer me noga jako bolela, i kada sam primetila kako me gledaju bilo me pomalo blam. Okej, malo više.

Ako se pitate da li sam padala i kasnije, po onoj rečenici. Jesam, ali ne prečesto. I uglavnom me niko nije video, osim onog dana kada sam pala sa tribina jer sam se smejala drugarici koja je pala pre mene, ali to je već druga priča hah..

Nazalost, ma koliko ovo smešno bilo meni i onima koji su gledali, ne znam da li sam uspela to da prenesem na vas. Mozda vam nije baš interesantno, ali tamo je stvarno bilo smešno.. Do sledećeg posta! :*

5 коментара:

  1. Ajoj, simpatican mi je ovaj post skroz.. nastavi da pises ovakve postove

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahah... tema je baš interesantna i obožavam čitati ovakve postove. E toliko sam se smijala sad da me stomak boli *-* Definitivno napiši post o tome kako si pala sa tribina ;)
    This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  3. Tacno zamisljam situaciju tebe kako lezis na ledu xD
    Molim te,pisi nam i o padu na stadionu haah
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Ajaoj hahaha, stvarno baas gadna situacija XD
    Volela bih da čujem i priču o padu na stadionu, deluje mi još zanimljivije haha ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. A ja treniram klizanje xD Znam kako ti je bilo, ali ne znaš koliko ja volim čitati tvoje story time-ove! Zakon su!

    Inspiracija za pisanje bloga: Marina's place

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...