субота, 29. октобар 2016.

Vikend Pričalica: Halloween

Budneve, ponoć, lampice, narandzasto, kostimi, narandzasto, filmovi... Odiše prazničnom atmusferom ahh.
Danas razgovaramo o ovom prazniku, da li ga podržavam ili ne, slavim ili ne itd..

Kod mene u gradu, mislim da niko ne slavi ovaj praznik. Tada obično jedni slave slavu, a drugi idu na istu. I slobodno mogu reći da 40% gradjana ne podržava Noć veštica.
Za mene, to je nešto delimično nepoznato. Nikada nisam uredjivala sobu, pravila kostime, sakupljala slatkiše, malo mi je i žao zbog toga.
Ali nekako, mislim da se generalno, na našem području ovaj praznik ne proslavlja previše. Naše ulice mi ne unose tu euforiju.


Ipak, volim da u nekom periodu pogledam dobar film s ovom tematikom, pratim instagrame, videe i sve u tom fazonu. I ovaj praznik uopšte, uglavnom vezujem za Ameriku. Oni su mi nekako potpuni goals po pitanju proslavljanja. Volela bih da se nekada na taj datum nadjem tamo (iako bih se verovatno isprepadala odmah)..

Osoba sam koja jaako voli praznike, Božić, Nova godina, Vaskrs, Dolazak novog godišnjeg doba  (hah), rodjendane, slave, sve sve sve. Čak iako ne slavim neki praznik, volim da slušam o njemu i idem kod prijatelja koji slave kako bih videla kako sve to izgleda, jednostavno, to mi je sve nekako ušuškano, puno smeha, zabave, i dragih ljudi! Stoga,, mislim da ne postoji praznik kojeg ne volim, čak iako ga ne slavim, što je slučaj sa Noći Veštica :)



5 коментара:

  1. Odličan post! Jako mi se sviđa tvoje mišljenje koje je kao i moje *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ne pdoržavam Noć Veštica,mislim da je to još jedan praznik koji se slavi čisto ovako,nema ništa posebno u tome.Od kako znam za sebe prčali su mi da je veštica obično zlo,i prema tome možeš shvatiti da nisam kao ni moji roditelji ljubitelj ovog praznika.Ali,naravno lepo je kada vidim one tumblr slike ili ukrašene kuće,kostimi..sve je to divno!
    http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши
  3. Imaš fin i zanimljiv pogled na to, slažemo se u većini stavki :)
    Meni su najjače asocijacije paukove mreže i pita od bundeva (mada to možemo da pravimo i van Halloweena).
    Zaista odličan post!

    Pripremam post o Sajmu knjiga -> mravawishes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,dijelimo ista misljenja :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Ono sto ti mohu rexi jeste da ja apsolutno obozavam praznike i atmosferu ulrasavanja i docekuvanja istih *_* Sjajn post, draga! 💕💕💕
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...