понедељак, 07. новембар 2016.

Govor tela

Ovo je nastavak istoimenog posta koji sam objavila prošle sedmice.


1. Da li je vaš sagovornik otvoren prema vama i zainteresovan za razgovor?
Ukoliko drzi prekrstene ruke, dok sedi ili stoji, znači da je verovatno zatvoren. Ne zeli da se udubljuje u razgovor i kaze vam previše. Suprotno tome, ukoliko sedi s rukama otkrštenim (haha), tj. laktovi na stolu, šake ka vama, verovatno je otvoren za razne vrste saradnji. Imajte na umu da je nekome udobnije da drzi ruke skršteno. Bitno je da ne donosite prerane zaključke.

2. Kakvo je sagovornikovo mišljenje o vama?
Ovo mi je zanimljivo. Uglavnom se pri razgovoru drzimo kontakta očima, ipak u nekom trenutku jedan od sagovornika će skrenuti pogled, a po tome gde taj pogled odlazi mozete zaključiti šta misli o vama. Ukoliko vam gleda u čelo, zeli da manipuliše vama i na neki način vas "kontroliše". Ukoliko gleda u nos smatra vas prijateljem, uziva u razgovoru sa vama i verovatno vas pazljivo sluša. I na kraju, ukoliko gleda u vaše usne, verovatno oseća fizičku privlačnost tj. svidjate mu i zeleo bi imati nešto više sa vama.


3. Šta sagovornik radi dok govorite?
Ukoliko sagovornik pruza ruku iza vrata, znači da mu je dosadno. Razgovor mu nije zanimljiv i radije bi radio nešto drugo. Opet kazeem, nekada ćemo to nesvesno uraditi, ali ukoliko se dosta znakova nezainrteresovanosti nakupi, to je to. Ili ukoliko prečesto stavlja ruku iza vrata.

4. Dodirivanje predmeta oko ruke.
Ovo moze uputiti na različite stvari. Uglavnom je to uznemirenost i ta nemogucnost da stojimo mirno. Na primer, ja kad šetam, desi se da ne znam šta ću sa rukama pa se hvatam za narukvice, isto je i kada se nadjem u nekoj neprijatnoj situaaciji ili razgovoru. Ovo takodje moze ukazivati i na manjak samopouzdanja i stidljivost.


5. Treptanje
Kada nam je nešto interesantno, kada gledamo film, čitamo knjigu ili igramo igricu jako retko trpćemo. Ali, u situacijama kada smo pod stresom ili kada lazemo, nasi treptaji su učestaliji. Obratite paznju na to.

Nisam zelela da pišem više od pet činjenica. Nadam se da vam se ovo dopalo, iako mislim da je moglo biti puno bolje (ali hajde). Ukoliko zelite i treći deo pišite mii :)

7 коментара:

  1. Ovo je bio zbilja zanimljiv post, a znaš pomalo sam se i zamislila i nasmijala. Dok sa čitala razmišljala sam o nekim ljudim koje poznajem i o tome kako se oni ponašaju dok razgovaramo ili kako se ja sama nekad nesvjesno ponašam. Nisam pročitala prvi dio ovoga, ali ću sad i makar još nisam pročitala ja sam definitivno za to da uradiš trći dio haha
    i na mom blogu imaš novi post pa ako želiš baci pogled xD
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam da čitam o govoru tela. Treći deo obavezno piši! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiva tema draga! Govor tela nekada može da kaže mnogo više od reči! xox
    Vesna - new post on Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post.
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Post je sasvim ok. Za svaku stavku po koja recenica ali najbitnija.I nista ne nedostaje. Sto se mene tice treci deo mozes da pocnes da kuckas.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  6. Super je ovaj post, baš sam dosta toga saznala. :)
    Definitivno bih želela da pročitam i treći deo. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Jako interesantan post. Obozavam hovor tela. Citala sam i prosli put kada sii pisala o ovoj temi, a svakako verujem da bih uzivala i u trecem delu :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...