петак, 09. децембар 2016.

NE PREPORUČUJEM IZ AVONA

Kako su vam se dopale preporuke za poručivanje iz ovog katalogaa, došlo je vreme na proizvode koji su me razočarali. Nema ih puno, ali nema veze...



Ovde mogu govoriti samo o poslednjem ajlajneru koji sam probala. Boja nije baš potpuno crna, a vrh se ubrzo iskrivi i postane neprecizan. Čula sam i suprotna iskustva, ali ne znam, ja ga više neću kupovati..


Ovde pričamo o "Šnali" koja navodno treba da pravi punđe. Po meni, ovo je klasična plastika potpuno ne savitljiva. Okej, preterujem, ali ja s njom ništa nisam uspela, ipak, kod Kineza postoji gumena spravica koja je odlična u pomenutu svrhu


Za mene, ova četkica je potpuni promašaj. Duplo bolji posao obavljam sa čačkalicom..


Na kraju, ovo je jako zanimljiva i lepa turpija. Nažalost, ne baš funkcionalna. Ne kažem da je užasno loša, jednostavno nedovoljno dobra..

Nadam se da vam se ovaj kratki post dopao, ukoliko se ne slažete sa mnom, demantujte me u komentarima. Vidimo se! :)

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14




6 коментара:

  1. Odličan post, što se tiče Avona i ja nisam s nekim stvarima uopće zadovoljna zato što ne rade svoj posao npr. mat lakovi

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala nijedan od ovih proizvoda, mada imam snalu za pravljenje pundji, i nije iz Avona, ali kod mene se pravi pundja.


    LifeInMyStyle | New Year Posts + Q&A

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi da si napisala ovaj post, sada znam koje proizvode da izbjegnem. Željela sam naručiti ovu rašpicu, ali dobro da nisam. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, hvala ti na njemu!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Secan se da san glasala 'ZA' kada si nas pitala selimo li ovaj post, te mi je jako drago sto si ga objavila. Uzivaka sam u citanju :*
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...