недеља, 07. фебруар 2016.

Forest 🌳🌲



Da li ste primetili koliko smo bolje raspoloženi po lepom vremenu? Prekjuče je bilo isuviše maglovito i sumarno, tako da je moje raspoloženje bilo nešto nalik tome. Sve dok nisam izašla u šetnju uveče sa drugaricom i plakala od smeha (bukvalno).

Ali, to nije današnja tema. Već sam vam govorila kako  želim da što više postova bude posvećeno fotografiji koja mi je u poslednje vreme baš srasla srcu, a kako je vreme sve lepše i lepše, počinjem da realizujem svoju zamisao.

Ove fotografije su zapravo juče uslikane, ali danas vam ih prikazujem. Uživajte!



















5 коментара:

  1. Baš lepe slike! Mnogo mi se dopadaju, koliko MPx ima tvoja kamera?

    katieslittlecorner.blogspot.com - ako želiš, učlani se u moj blog :)

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne,ja oboožavaam prirodu ♥♥
    Iskreno na slikama izgleda kao da ti kamera ima 16 mp,ali ozbiljno.Bas si precizna u slikanju ! :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na predivnim fotografijama, i neka definitivno ide na moj desktop! :D (Ma ne brini se, staviću logo tvog bloga i autora ako želiš.. :D :D :D)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...