недеља, 04. септембар 2016.

Lik koji vraća u detinjstvo

Ne znam da li ste imali ovakvu situaciju, mozda se pronadjetee u nekom delu moje priče. Jednog jutra mama me probudila jako rano, a uslov da ustanem bio je to da se na televiziji prikazuje neki crtani (ni sada nisam puno drugačija po tom pitanju). I tako, tog jutra sagledala sam najbolji crtani film u svom zivotu hah. Bilo mi je 5 ili 6 godina. Nazalost, nisam upamtila naziv niti likove.. Par  godina kasnije neprestano sam tragala za istim, ali nikome nisam mogla prepričati crtać kada nisam znala o čemu se radim. Sve čega sam se sećala bile su pojedine scene, onako u slikama. Zapravo, nikada nisam odustala od tog traganja jer mi se crtani zaista dopao.


Pre neki dan listala sam instagram. I naidjem na sliku gde je neka devojka nacrtala nešto. Udjem da bolje pogledam i prepoznam glavne likove  tog crtanog filma! Naravno, odmah jurim po komentarima i napokon pronalazim njegov naziv. Već te večeri pronašla sam link i spremila se za gledanje. Ne mozete zamisliti koliko sam srećna bila. 10 godina kasnije.. (Iako razmišljam zrelo, u duši sam i zauvek ću biti veliko dete, mislim da ću zauvek gledati crtaće i trčati na ljuljaške, bez  obzira šta ljudi oko mene mislili, tako da, ova moja reakcija ne treba da vas iznenadi)

Kada sam sagledala, bukvalno sam plakala. Zapravo, sva sećanja od tog dana su mi se vratila, sećam se scene na kojoj sam počela da gledam crtać, scene na kojoj sam doručkovala (čak i šta sam jela), tog dana uopšte. Čak i banalne stvari bude sećanja u nama. Crtani mi se dopao kao i prvog puta,i to je definitivno moj omiljeni!


Ukoliko vas interesuje reč je o Začaranom gradu, kada kliknete na njegov naziv otvoriće vam se link na kome ga mozetee gledati. Ako zelite, pogledajte ga nekad, verujem da će i u vama, čak i ako ga ranije niste odgledali, vratiti sećanja iz ranog detinjstva. :) I da, ukoliko vidite slike, nemojte da vas prevare i nagovore da ne gledate crtani jer je glup, zaista je odličan!



21 коментар:

  1. Potpuno te razumem. I ja tragam za jednim crtacem. Nemam pojma o cemu se tacno radilo, znam da su likovi bie igracke i secam se da su cesto prikazivali neki ormar. Emitovao se na RTS2. Ako neko zna neka mi kaze kako se zove. :')
    Ovaj 'Zacarani grad' nisam nikad gledala, ali su mi glumci poznati. Odlican post. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da znaš na koji crtani misliš. Da li su te igračkice nekada pevale pesme npr o pranju zuba, ruku itd? hah, gledala sam ga kad i Meda u velikoj plavoj kućici (ne znam baš da li se ovako zove) i uvek ih mešala. Nazalost, ne sećam se kako se crtać zove, znam samo da je jedna zelena igračka imala istu četkicu za zube kao ja hah. Ako neko zna o čemu se radi, pišite :)

      Избриши
    2. Jaoo, mislim da je tako nesto bilo. I mislim da se naziv sastoji od dve ili vise reci i po tom nazivu sam dala ime skoli u koju su isle moje plisane igracke. :D Da, zove se Meda u velikoj plavoj kuci, taj crtani je zakon. xD

      Избриши
  2. Jao secam se ovog crtanog. Gledala sam ga pre mozda 10 godina i znam da je bio malo cudan ali zanimljiv. :)

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep i preoriginalan post. Znam ovaj crtani, ali za moje detinjstvo vise vexujem neke druge crtace. Inace, i ja sam neko ki ce uvek gledati crtane filmive i traci ljiljaskama u susret. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Joooj baš mi je drago što si pronašla taj crtani!! Takođe sam veliko dete u duši i isto tako imam puno crtaća koji su mi obeležili detinjstvo a da se sada ne emituju: Mumijevi, Mali leteći medvedići, Čarobni autobus, stari crtaći sa Cartoon Network-a i kanala D....toliko uspomena :)) Nisam gledala ovaj crtani (tačnije anime, pošto mi tako deluje zbog stila animacije), ali ću ga rado pogledati. Odličan post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da daa, medvedići dobrog srca hahaha. Imalo je stvarno divnih crtaća, i dan danas volim da ih odgledam, hvala :)

      Избриши
  5. i meni se to dogada, cak i neke pjesme, ne vrate me tako daleko u proslost ali se sjetim, takoder fotografije prirode koje sam slikala, tocno znam kad sam isla, s kim sam isla i kud sam isla, bas predobar osjecaj vratit se makar na tren u proslost.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post draga! Meni se to isto jednom dogodilo samo što sam ja pronašla crtani na youtubeu onako sasvim slučajno *-*

    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Tako lepo pises,bas mi se svidja post!Ideja je vrh,sve pohvale!
    Pratim te,ako zelis poseti moj blog!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam taj crtani takođe obožavala kao mala. A prvi put sam ga gledala sa kumicom kada smo uz njega za doručak jele čokoladne pahuljice... I mene si ovim ostom vratila u dan kada sam gledala ovaj crtani film i jako mi je drago zbog toga. Takođe mislim da se naša cela generacija sigurno seća ovog crtanog jer je bio među najpopularnijima :)... Divan post draga! :) <333

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha, jao, a ja kome god sam prepričavala, niko nije znao da mi kaze o čemu se radi hah. Hvala :)

      Избриши
  9. I kao mlađa, a i sada kao malo starija, obožavam crtaće. :) Sunđer bob, Ser Žile ubija Aždaju, eliza Trnapčević, svi animi koji su se ikada puštali kod nas... Tako je puno crtaća, a svaki od njim meni je podjednako drag. :) Nisam gledala Začarani grad, ali hvala ti ne preporuci heh. ;) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje! Imam bezbroj crtanih filmova u glavi, i osećam jaku potrebu da ih ponovo pogledam :)

      Избриши
  10. Preoriginalan post,zaista si me odusevila <33!Nisam nikada gledala ovaj crtani,ali cim budem imala vremena odgledacu par epizoda,eto cisto onako <3!Volela sam da gledam tv kad sam bila mala i pratila sam zaista dosta crtaca i ima jedan kojeg nikako ne mogu da se setim :)!Divno draga <333!

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar post!Gledala sam ovaj anime crtani,mnogo mi se dopao i on je jedan od mojih favorita. <3 Takodje sam plakala,hehe..
    P.S 100 sam clan tvog bloga,nadam se da ces se uclaniti u moj,hvala ti!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...