петак, 09. септембар 2016.

August Haul 2. deo

Heej, danas sam tu sa drugim delom haula, prvi mozete pročitati OVDE. Nadam se da će vam se dopasti :)


Prva majica je zapravo duks, znači dugi rukav. Kupljena je u New Yorkeru, cena je bila ispod 1000 dinara, nisam sad sigurna koliko. I da, ovo je muški duks. Ali ja prosto obozavam velikee, muske dukseve zimi, u kojima se osećam kao medo. Ovo je S veličina, i opet kazem, muski model haha :)
Majica je takodje iz New Yorkera i koštala je oko 700 dinara. A mnogo je lepa i udobna, prava za školu. Na njoj je ona klasična fora cactus, catcus koja mi je baš slatka, Veličina je  L :)


Ova majica je iz Exttere i koštala je 1390 dinara. Ona je dosta široka, što se vidi na ovoj slici, mozda vi ne mozete zaključiti koliko je široka jer ne znate koliko sam ja "Široka" (hah ne znam ovo da vam opišem), ali zaista jeste. No, print na njoj mi je presladak, uz to je super za školu jer se neće lepiti za mene. :) I da, ovo je u broju M.

Ovo je šorc iz New Yorkera. Moj je trenutno na pranju, pa  sam skinula sliku sa sajta. Samo, moj je u crnoj boji, ali nije ga bilo tamo, paa. Cena je bila 1299dinara, a meni se baš dopao, jednostavan je i nosila sam ga čitavo leto.


Ovu majicu nisam uspela lepo da uslikam, a nema je ni na sajtu. Uglavnom, i ona je iz New Yorkera, i meni je predivnaa. Jako lepo stoji, malo je šira i super je. Moja je u S veličini, inače, nikada ne znam koju veličinu da uzmem, primetile ste da je svaka majica druge veličine, a sve su mi taman hah.


Jao, koliko sam samo posmatrala ove farmerice u izlogu. Na fotografiji se uopšte ne vidi ni prava nijansa niti šare. Ali, meni su uzivo preslatke, ovo na kolenima je mnogo dobro odradjeno i čitave su iznijansirane, što mi se baš dopada :) Prodavnica je neka lokalna..


Ovu majicu sam kupila u Crnoj Gori, ali prodavnicu sam zaboravila. Kasnije sam kući videla da imam još dve majice s istom etiketom. Jako je lagana, i trenutno jedina uska majica u mom ormaanu hahah (ne bukvalno, ali uglavnom su sve široke). Broj je S, i mislim da ću je baš nositi 


Ni za ove farmerice ne znam prodavnicu. Iskreno, na slici ne izgledaju lepo, ali meni su uzivo divne. Potpuno su uske (samo takve i nosim ahah), i druga slika bolje opisuje njihovu boju, znači nisu plave već onaj izbleedeli teksas, ali nogavice su jako lepo iznijansirane, što se ovde ne vidi baš.


Ovu majicu nikako nisamm mogla lepo da uslikam. Takodje je iz New Yorkera i moja je u broju L, mada mi je malo velika. Na slici se čini uskom, ali zapravo nije uopšte. Materijal je jako lagan i ovaj detalj u vidu dzepa mi je super. U poslednje vreme jako volim teget boju i svaka druga stvar u ormaru mi je ili bela ili teget..

Kvalitet slike pogoršan pri prebacivanju, zaista je bila bistra hah 
Ovo je kombinezon iz New Yorkera takodje, morala sam da vam pokazem kako stoji, jer je na sajtu prilično širok i nekako mi se ne dopada. Paa.. Ledja su otvorena i to mi se baš dopalo :)

To bi bilo to za ovaj haul, nadam se da vam se odeca dopala, šta vam je najlepše?

8 коментара:

  1. Sjajan post! Stvari su bas lepe!!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican haul! ☺ Sve mi se jako svidja,a posebno majica na drugoj fotografiji. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme predivan haul!
    Najviše volim čitati neke fashion haul postove, super stvari si kupila. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne si stvari kupila! Ja sam si isto uzlea tamnoplavu majicu i New Yorkeru, ali ona nema taj džepić. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Awee,majcice su prelepe!♥Divan haul!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Moram da primetim da je kombinezon *SAVRŠEN*, stvarno kao da je skinut sa neke slike sa tumblr-a heh ;D Sjajan haul, draga moja, sve stvarčice su sjajne! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoo, kombinezon je presavrsen!!! :D
    I ja sam razmisljala da mozda kupim tu cactus/catcus majicu :D preslatka jee
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...