субота, 10. септембар 2016.

6 čudnih činjenica o meni

Nikada nisam pisala nešto ovako, šta više, tu sam anonimno. No, sa kime god da sam se dopisivala, nije mi bio problem da kazem svoje ime i prezime, da se dodamo na društvenim mrezama. A danas sam odlučila da vam pišem nešto što mozda niste znali o meni :)

1. Ne umem da hodam polako
Bukvalno. Hodam jako brzo uvek. Srećom, moje drugarice su iste, ali kada god još neko šeta sa nama, 90% vremena prodje na njegove molbe da usporimo ili stanemo da se odmori. Pokušavala sam da hodam polako, ili normalno, ali ne uspeva mi hah.

2. Ne mogu da učim iz knjige
Apsolutno svaku lekcciju moram da prepišem i organizujemm na svoj način ako planiram da je naučim. Uglavnom nakon prepisivanje ne radim ništa više jer zapamtim, ili eventualno još jednom pročitam. Ali ako treba da ucim nešto iz knjige, gledaću u nju satima bez volje da počneem

3. "Jedeš sporo ali bi mogla vola pojesti" 
Ovom rečenicom me obično najbolja drugarica opisuje. I zaista je istinito, kada uzinam sa prijateljima, čak i ako uzmem manje od njih, poslednja to pojedem. A apetita imam i previše i mogu zaista puno da pojedem.

4. Ne mogu da budem ozbiljna u ozbiljnim situacijama
Ovo mrzim kod sebe. Šta god da se dogodi, a treba da ostanem stalozena i ozbiljna ja ne mogu. Ja sam ona koja se smeje kada nas profesor grdi, kada se mama dere, kada pokušavam biti ljuta, čak i ako mi neko kaze da je neko umro ili slično, ja se nasmejem. To stvarno ne volim, jer npr u ovoj poslednjoj situaciji sam obično jako tuzna i neraspolozena, ali eto. Inače, profesori me smatraju "ozbiljnom" učenicom,  i okej mi je ozbiljno da razgovaram sa njima dok se nešto objašnjava ili slično, ali, kada se radi o nečemu stvarno ozbiljnom, ja se naglas smejem. Ako znate kako to da rešim, pomagajteee.

5. Mrzim da naručujem
Ne samo da naručujem. Ali mrzim kada treba konobaru da kazem šta zelim, ili kada taksisti treba da kazem da zelim kupiti dve karte, ili treba da kazem na kojoj stanici izlazim. Čak i mrzim one razgovore na kasi imaš li sitno i slično. I u tim razgovorima bih se najradije nasmejala. U tim momentima nekako zablokiram i pričam jako tiho, da mi obično ponove pitanje jer nisu čuli. A inače se prilično derem.

6. U izlasku mi je uvek prazna baterija
Okej, ne izkazim baš, ali kada god odem u kafić ili šetnju, moja baterija je obavezno prazna, dok je kući uvek napunjena. Ne znam zašto, ali nekako se uvek tako potreefi.


8 коментара:

  1. Interesantno... hahaha
    Jao, i ja mnogo sporo jedem, i slicno nam je jos to da i ja se uves smejem onda kada ne treba xD
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Hahah, fantastičan post! Ja također brzo hodam i mnoge to nervira! Inače, nominirala sam te na jednom postu, pa ako hoćeš pročitaj: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Haha,3. stvar,pokidala sam se! :''D Isto i ja kod 4. stvari! :) <33 Odlican post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs
    - Postavljajte pitanja za Q&A <3

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se ova vrsta postova. Jako lepo pises i ovako nesto. Cetvrto sam totalno ja. Jednom prilikom moj drug i ja isli smo na privatne casove iz matematike. Nastavnica je bla malo starija , nosila naocare , verovatno slabije videla , a moj drug je tada bio u takvom fazonu da je pustao kosu pa je ona pomislila da je zensko i sve vreme mu se obracala sa "devojcice jesi li uradila" i slicno. Meni je , kad god mu se tako obratila , bilo jako smesno i gotovo ceo cas provela sam smejajuci se ili pokusavajuci da se ne smejem. Znam da je nepristojno sa moje strane , ali jednostavno ne znam da budem ozbiljna kada to treba tako. Ovo 'u izlasku mi je uvek prazna baterija' je prica mog zivota... Pisi jos obavezno :)))
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Isto, prebrzo hodam haha, doslovno.
    Što je najgore, ja to ne kužim, nego kada netko ide sa mnom, a nije navikao u fazonu je " Ajme zašto tako brzo hodaš " , baš uvijek!

    Super post , radi više na ovu temu, baš si simpatična! ♥☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  6. Takodjer sporo jedem, ali ne mogu pojesti puno. Poznajem par ljudi koji se uvijek smiju u ozbiljnim situacijama, meno je to cak i simpaticno u neku ruku. Inace uvijek ucim iz knjige, valjda je navika u pitanju :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se s ovom tvojom prvom karakretistikom, ja sam ista takva! Najgore od svega je što ja uopšte ne mislim da hodam tako brzo i ljudi me uvek zbunjuju. :P
    Inače, zapratila sam tvoj blog, uzvrati ako hoćeš. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, haha, bukvalno su iste stvari i u mom slučaju. ;D Toliko puta sam probala, ali stvarno nema šanse d ja mogu sporo da hodam haha ;) Sjajno draga moja! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...