уторак, 06. септембар 2016.

100 članova + Najava za Q&A

Danas kada sam posetila bloger, ostala sam bez reči. 100 članova! Hvala vam punoo!
Verovatno ne smatrate to velikim brojem sa obzirom da sam ovde već godinu dana i par meseci, no, bila sam zaista neredovna putem bloga ranije, i moji čitaoci su više odlazili nego dolazili. Potpuno ih razumem jer tako i treba da postupaju.
No, od skoro sam se nešto više posvetila svemu i trud se isplatio, dobila sam mnogo više pregleda, čitalaca i divnih komentara, što je za mene ogroman uspeh.
Imam jaku zelju da nastavim ovim tempom, ali bojim se da mi vremena ponestaje. Lekcije se polako nižu i uskoro neću moći ni da posetim ovaj sajt (ne baš bukvalno), no, nadam se da ću što duže odrzati ovaj tempo :)


Povodom jubilarnog 100 člana bloga, organizujem Q&A, prvi put. Nikada ranije to niste mogli videti kod mene, al eto, pitajte me u komentarimaa posta, uskoro odgovaram na sva pitanja :)

Hvala vam od srca još jednom! :*

6 коментара:

  1. Cestitam na 100 clanova, bas mi je drago, zasluzila si! <3
    1. Knjiga koju bi preporucila?
    2. Tvoja najbolja osobina?
    3. Tvoja najgora osobina?
    4. Najdraza pesma?
    5. Zivotna zelja?

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jeej!Drago mi je zbog tebe!❤

    Evo pitanja:

    1.Omiljena knjiga?
    2.Sta najvise volis kod jeseni?
    3.Da li bi pre putovala avionom ili brodom?
    4.Imas li sestru ili brata?
    5.Boja ociju?
    6.Omiljena serija?
    7.Sta najcesce gledas na TVu?
    8.Tvoji omiljeni blogovi?
    9.Sta te cini srecnom?
    10.Imas li simpatiju?


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Divno, draga! Cestitam na uspehu! #zasluzeno :D

    Kada si otkrila da volis pisanje?
    Omiljeni predmet?
    Savet za blogere pocetnike?
    ♡ ♡ ♡

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam ti na velikih 100 članova! Zaslužila si još 100 puta više *-*
    Pitanja: Omiljeni blogovi ? Omiljeni youtuberi ? Instagram vs Facebook ?
    Nadam se da ti se pitanja sviđaju i nadam se da ćeš barem na jedno odgovoriti :)

    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Pa bravoo!
    Čestitam, da ih uskoro bude bar još ovoliko! !♥

    Što se tiče pitanja, mene zanima gdje pronalaziš inspiraciju za pisanje postova i koliko ti pisanje i održavanje bloga oduzima vremena? ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam na 100 članova :D
    Pitanja:
    - Zemlja koju želiš da posetiš?
    - Opiši se u 5 reči.
    - Šta bi u daljem školovanju upisala (fakultet)?
    - Omiljena boja?

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...