среда, 07. септембар 2016.

August Haul 1. deo

Avgust je mesec putovanja. Ona za sobom vuku gomilu malih poklončića koju razmenjujemo jedni sa drugima, pored toga, blizi se škola, pa tako, tu su i kupovine novih stvarčica. Nisam znala da li da uradim ovaj haul, ali, meni je to jako draga tema za čitanje, pa eto, da napišem. I da, verovatno će imati dva, trii dela, jer ne bih da pišem nešto predugačko.


Prva narukvica je poklon od drugarice. Nisam lepo uspela da slikam, mnogo mi se svidja i baš je simpatična :)
Ova druga mi je mozda i omiljena. Kupila sam je na moru, svidjaju mi se ove narukvice četiri u jedan da tako nazovemo ahhah. Imalo je puno boja, ali mislim da je bela na preplanuo ten ipak najlepša.
Ovo je zapravo mamina narukvica, ali, mi sve zajedno nosimo, pa tako i sve ostale stvarčice iz ovog posta. Mnogo mi se svidjaju ovi priveščići iako mi je jedan otpao, no nema veze haha.


Ovo je takodje poklon. Uzivo je dosta tamnija i više neon. Takodje, rastegljiva je i jako simpatična za neke letnje autfite


Ah, lakovii. Imam ih gomilu, ne znam gde više da ih redjam, ali uvek mi se neka nova boja svidi. Dakle, ovo su nijanse 10 i 25. Ova prva je savršena za školu (pogotovu kada je premazana matte top coatom), a druga je onako letnja, koralna.


Mindjuša je stvarno bilo dosta ovog meseca, i uglavnom su to dugačke, jer sitnih imam mali milion. Ove su po meni mnogo lepše uzivo, i uopšte nisu napadne koliko se čini, mada, verujem da će ih mama više nositi..


Tu su još dva para, takodje, nisu dugačka koliko se čine. Oba para su mi jako lepa, i divno idu uz jednostavne kombinacije, Nisu srebrne već posrebrene, ali kod ovakvih mindjuša mi to ne smeta :)

Mislim da je ovo dovoljno za jedan post. U sledećem ću ubaciti garderobu i ponešto šminke (sumnjam da ću sve), a potom očekujte i pribor :)


6 коментара:

  1. Super post! Mindjusice su divne, a ja jedva cekam i ostatak haula! ♡
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post!Narukvice mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kako su divne boje lakova aaajmee ☺

    Jedva čekam i drugi dio. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post,sve narukvice su bozanstvene <333 :)!Odusevljena samm!!

    ОдговориИзбриши
  5. Kako divne narukvice jojj *__* Jedva čekam drugi deo, boje lakova su fantastične. :) <33

    Novi post-> Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Woow stvari su odlicne,divan haul! Slike su preodlicno ispale,a najvise mi se svidaju lakovi,posto obozavam lakirati nokte :D
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :) http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...