четвртак, 01. септембар 2016.

Školski TO DO

Ah, škola je stigla. Djačke klupe, zelene i bele table, poznato zvono, poznata lica, ne recite da vam barem malo nije nedostajalo? Jedna sam od onih osoba koja uvek pravii to do liste, i obozavam da na kraju proverim da li je sve ispunjeno. Ovo je školska to do lista, a imaćete mali update na kraju polugodišta.

1. Praćenje na času. Pristojnost i posvećenost.

2. Redovno učenje.

3. Redovne pauze.

4. Šetnje sa društvom petkom.

5. Odlazak na sve sekcije iz astronomije.

6. Odlazak na školske turnire.

7. Lude slike sa prijateljima na časovima i hodnicima.

8. Odlazak na takmičenje iz knjizevnosti (nadam se da ću uspeti da ubedim profesore da ne idem ni na jedno više)

9. Odlazim u školu UVEK potpuno sredjena i nasmejana

10. Pobediti tremu pred testove i ispitivanja

11. Što manje se nervirati zbog loših ocena

12. Pomaganje prijateljima u vidu objašnjenja gradiva

13. Petkom posle škole gledati filmove

14. Ne zapostaviti prijatelje, porodicu i blog

15. Redovno popunjavati planer

16. Besprekoran prosek


Kako vam se svidjaju moji ciljevi? U komentare mi pišite vaše, pa da na polugodju zajedno proverimo kako smo napredovali

8 коментара:

  1. nadam se da ces uspjet u svojim ciljevima. sretno

    http://maggieblogspot.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoji ciljevi su negdje u rangu mojih iako ja to sebi ne prezentiram tako.Idem onako kako kreće putem,jel.Možda mi je zasada i jedini da imam dobre ocjene i dalje i da one ne padnu. :)
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Divna TO DO lista mnogo mi se dopada. Ja ove godine želim da odem na takmičenje iz biologije i fizike i nadam se ni iz čega više jer mi to stvara dodatni stres. A inače idem na najmanje 3 takmičenja svake godine tako da ove godine želim da budem malo opuštenija... Divan post draga :) <3

    http://modernastreberka.blogspot.rs/ - Inače, napisala sam novi post pa pogledaj kada možeš :)

    ОдговориИзбриши
  4. To Do lista nam je dosta slična, nadam se da će ti se želje s liste ostvariti :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Ja si za ovu godinu tj. ovo polugodište moram napraviti jedan veliki TO DO xD Nadam se da ćeš uspijeti sve ostvariti *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Nadam se da ces da uspes u ovim ciljevima !! Ja imam slicne ciljeve,i svake godine ih postavljam i svake godine ih ne ispunjavam. Tako da se nadam da ce ove godine biti drugacije. :/ Sjajan post!

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Imamo iste, ali bukvalno iste ciljeve. :) Baš je divno što si ovo podelila sa nama, želim ti svu sreću u školi, a verujem u tebe i sigurna sam da je besprekoran prosek zagarantovan. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nadam se da ces ostvariti svoje ciljeve :)

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...