петак, 30. септембар 2016.

Recenzija knjiga


Ovo je prva školska godina u kojoj čitam i učim istovremeno. Do sada sam čitala samo raspustima, a sada sam nekako organizovanija. Pa, ne znam do kada će ovo trajati. Danas vam pokazujem dve knjige pročitane u nekom skorašnjem periodu, obe su kriminalističke, i dopadaju mi se, nisu najbolje koje sam pročitala, ali svakako mi se dopadaju.




Ovo je knjiga iz 1927. godine, šta da vam pričam? Napisala ju je Agata Kristi koja inače ima super knjige. No, bez obzira na starost od 90 godina, svidja mi se. Naime, radi se o čuvenom Herkulu Poarou. Dogadja se niz zločina, veoma čudnih. On ih povezuje i shvata da to radi jedna organizacija, a njegov cilj je da ih zaustavi i otkrije o kome se  radi, Naučila sam stvarno puno toga, iz oblasti hemije najviše, a takodje, okreti su neverovatni, vrlo je napeto i misteriozno, baš onako kako volim.



Ova knjiga je takodje jako stara, a autor mi je do sada bio nepoznat. Privatnom detektivu jedne kasne noći dolazi nepoznata žena, u nejasnim crtama ga moli za pomoć, on odbija i pozdravljaju se. Kasnije, ipak se zainteresovao za sve to, pa tako pokušava da pronadje misterioznu ženu i reši ubistvo, takodje, puno preokreta, i neočekivanosoti, 


Prva knjiga mi se više dopala, mada ni druga ne zaustaje. Ukoliko budete uspeli da pronadjete ove knjige (sa obzirom na starost, ne znam baš), preporučujem da pročitate. Takodje, ukoliko vaša mama ili baka vole da čitaju, verovatno ćete naći ove knjige u njihovim kućnim bibliotekama :)

3 коментара:

  1. Jao, divne recenzije! Zaista zelim da procitam neku Agatinu knjigu, ova koju si nam predstavila me je jako zainteresovala, a na moju znatizelju takodje utice i cinjenica koja se odnosi na starost knjige, odnosno skoro jedan vek! :D
    Bravo!
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Agatine knjige, iako su toliko stare, su opet tako savremene i kvalitetne, prosto ne zastarevaju. Hvala ti puno na ovim preporukama, svakako ću potražiti ove knjižice <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...