субота, 17. септембар 2016.

StoryTime: Mesečarenje

Ne znam da li sam vam nekada pomenula ovo, ali kao mala sam vrlo često mesečarila. Dešavalo se da šetam po kući, razgovaram sa zidovima ili pokusavam da izadjem iz kuce. Ali ovaj dogadjaj, u koji nisam verovala dok nisam videla snimak, nikada ne mogu zaboraviti. Zapravo mi neki ne veruju, dok ne cuju ovu pricu iz usta mojih roditelja, ali okej, prepricacu vam.


Jedne večeri, kada sam imala 6/7 godina, roditelji su me ostavili kući sa ujkom. On mladić zakljucao kucu, stavio me u krevet i zaspao. U neko doba, ustala sam iz kreveta, otključala vrata i izašla. Otišla sam kod drugarice odmah do mene. Ona nikada nije zaključavala ali nikako ne mogu da shvatim kako sam se u snu pela uz stepenice, but dobro. Ušla sam kod nje u sobu i počela da pričam. Ona je tih dana tripovala kako joj nešto šeta po sobi noći (ili je to bilo stvarno), pa je njen brat, kako bi je ubedio da nije ništa, postavio kameru pored kreveta. Ko zna šta sam sanjala ali razgovor je bio sličan ovom (ona je spavala, ali uvek je pričala u snu potpuno povezano haha):
- Hoću nešto da ti pokažem, kreni sa mnom
- Necu, ne idem sa nepoznatima
- Podji, upoznaces me
- Moram u skolu, idi
- Ako ne krenes sa mnom, nikaada nigde vise neces otici
*tisina*
- Za pet minuta na starom mestu
Tada sam izasla iz sobe, usla u susednu i zaspala ponovo. Tim koracima probudila sam njenog mladjeg brata (stariji je stavio kamere). Otisao je u drugaricinu sobu i zatekao je kako se sprema (budna). Nešto su pričali potom je uzeo kameru i otišao kod njenih roditelja. Na snimku se čuje njen glas, ali moj je nekako izmenjen, a i vidi se samo senka (nekada su kamere fotoaparata imale 3mp haha). Ljudi su se bukvalno prestrasili. Majka je vristala, otac trcao po ćerku a ja sam se probudila. Baš u trenutku kada su se našli u istoj prostoriji, ulazim ja, onako polu budna i mašem im kroz mrak.


Pošto smo bile male, nikada nisam verovala u ovo, a potom sam videla taj snimak. Nije mi jasno kako je aparat snimao tako dugo, verovatno sam usla par trenitaka nakon sto je pokrenut, roditelji su mi rekli da sam predhodnog dana neprestano slusala pesmu 'cekam te na starom mestu' tako da nam je jasno cemu onakav razgovor. Elem, njenim roditeljima je tek tada postalo jasno da se vrata moraju zakljucavati, a mojima da uvek moraju biti na oprezu. Od tada, vise nisam mesecarila, setala sam nekada u polu snu ali sam bila svesna onoga sto radim.

8 коментара:

  1. Ovo je bilo bas zanimljivo,haha!Meni se nista slicno nije desavalo..Trebas cesce pisati na ovu temu!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo me pocetilo na onaj film paranormalne aktivnosti. Nisam imala bas iskustva sa ovi, ali secam se da sam jednom kao mala u nekom polu snu ustala iz kreveta i legla na pod i ponovo se vratila u krevet. Fora je sto sam bila svesna toga ali ne znam zasto sam to uradila. :) Do pre par godina nisam ni verovala da je moguce mesecariti dok nisam cula pricu moje drugarice koja je vrlo slicna tvojoj.

    ОдговориИзбриши
  3. Omg, ovo se ne dešava samo na crtanom filmu? Mislim, znam ja šta je mesečarenje i verujem u to, ali nisam imao pojma da se baš ovakvi slučajevi dešavaju :)
    Hahah, baš si me lepo nasmejala, mada ne znam je li tebi bilo baš smešno...

    Post o takmičenjima -> mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Hahah super post! Imam prijateljicu koja uvijek mjesečari, i nešto priča a nitko ju ne razumije osim njene sestre koja je navikla na to :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Ajao! Suze mi idu! xD
    Btw, moja drugaruca mesecari i prucaka nam je kako se jednim cak probydila u druhoj majici dhah xD
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je zapravo veoma jezivo. Podseca me na neki film! Nastavi sa StoryTime-ovima, tvoje price su odlicne.:))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. O Bože haha, ovo je i smešno i strašno. Ja bih se prestravila da sam na njenom ili na mestu njenih roditelja. :D Stvarno je slučajnost što si ušla baš tada kada su stavili tu kameru. :D Mi smo na ekskurziji u sedmom razredu mislili da naša drugarica mesečari i bila je isto tako jedna presmešna situacija zbog toga, i dan danas je prepričavamo! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj, ovo me je u potpunosti podsetilo na neki horor film, haha :) Takođe sam kao mala mesčarila, ali ipak nikada nisam uspela da izađem iz kuće zato što su moji generalno uvek budni do kasno. Ipak, to me nije sprečavalo da u tri ujutru tražim 'krompir koji mi je neko stavio u fioku sa čarapama' i da idem da 'pustim babinu mačku u kuću' iako moja baba zapravo nikada nije imala mačku, haha. :) Zaista zanimljiva priča, draga. :) Sjajno napisano :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...