недеља, 11. септембар 2016.

Beauty favoriti leta 2016

Ne znam da li sam ranije pisala favorite, ali danas razmišljam "što da ne?" i eto ga. Post je tu! Ubacila sam nekoliko beauty stvarčica koje sam koristila ovog leta. Zapravo ih je bilo puno više, ali nisam sve uspela da uslikam, paa :)


Ova krema mi je sjajna. Pri kraju je i koristim je jaako dugo.  Definitivno zasluzuje da se nadje u favoritima. Inače je iz Avona, i mislim da sam vam je već spominjala.


Ovo je jedan random favorit. U pitanju je tegla iz koje se pije hah. Mnogo mi se svidja, i ima ovu cevčicu, Stalno je vučem za sobom i pijem vodu, sok, čaj, toplu čokoladu, ma sve..


Ovog leta najviše sam koristila ova četiri laka, već ste ih videli skoro, i nema potrebe da ih ponovo opisujem. :)




Videli ste ove kapi u novitetima iz Avona. Trenutno su mi favorit i baš mi se svidjaju. Kosa mi nikada nije bila ovako meka, i više nije toliko naelektrisana (još uvek je, ali ne onoliko koliko je bila)..


Ovo je mat karmin iz avona, uskoro ide kompletna recenzija, tako da vam neću detaljisati.



Poslednji favorit je knjiga. "Pesak vremena" Sidni Šeldona (rimuje se hah) sam pročitala za dva dana i oduševljena sam. Nije baš ne znam koliko divna, ali ipak jako mi se svidela i zasluzila je mesto u favoritima..


8 коментара:

  1. Teglica je preslatka! Jaoo, ova Avon krema je savrsenstvo! Znaci opsednuta sam njome :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su baš lijepe. Ovo za kosu sam probala i odlično je.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Aaahhh, teglica je san snova! :) Ja imam jednu sličnu samo zelenu varijantu, ali nažalost nema nikakvog ugraviranog natpisa hah. :) Probala sam Avon kremu i zaista je saavršena, opsenuta sam njome hehe. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Super favoriti ☺
    Vidim baš voliš i koristiš Avon proizvode, ja također , odlični su!
    Od ovoga nisam ništa konkretno probala, ali vjerujem da su svi super proizvodi.
    Čekamo recenziju Avon ruža. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicaan post!Jedva cekam recenziju karmina!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post draga,tegla jeste savrsena pogotovo njena boja <33!Knjiga me jako zainteresovala <33 :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super proizvodi, jedva cekam da objavis recenziju za Avon ruz. Teglicu imam i ja i obozavam ju! 😊

    https://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...