четвртак, 08. септембар 2016.

Kako izduziti figuru na fotografijama?

Ovih dana se baš polemiše o načinu fotografisanja, hejtovanju kako su nekome iste sve slike na drustvenim mrezama itd. Ne znam čemu sve to, svako pozira onako kako mu odgovara i dok je to u granicama pristojnosti, nema problema.

Kao što vidite po naslovu, danas vam pišem neke trikove za to kako da ispadnete viši na fotografijama. Iako sam prilično visoka, ovi trikovi baš znaju da mi pomognu. 


1. Podignite ruku. Ne morate se izduzivati i istezati,  ali onako lagano, opušteno, dignite ruku u vis, na primer dirajte kosu, mozda ne zvuci tako, ali meni je svaka slična fotografija pun pogodak :)

2. Ispravite se. Ovo ne vazi samo za fotografijama, i uzivo, mnogo lepse izgledate ispravljeni. Visak kilograma se ne primecuje toliko, izgledate više, i nekako zračite za razliku od onoga kada ste spuštenih ramena.

3. Popnite se na prste. Neka se to vidi, ali neka bude spontano, a ne da delujete ukočeno, to nije lepo hah.

4. Sigurno ste već videli nogu ispred noge na fotografijama, i zaista, tako vaše noge izgledaju izduzeno. No, meni se ne svidja kako izgledam u toj pozi, ali volim da "prekrstim" noge dok stojim, ako razumete, tako mi izgleda lepše.

5. Slikajte se odozdo. Meni se ovo ne dopada. Mrzim kada me neko slika sa poda (ne bukvalno). Izgledam previsoko i noge previse dolaze do izrazaja, ali, ukoliko ste nize, to će izgledati jako lepo, pa probajte :)


6. Ruku postavite na gornji deo struka kako bi vasa figura izgledala lepše, zaobljenije i vitkije. Ovaj trik izgledaa lepo i na punijim devojkama, ali i na mrsavicama.

7. Ako zelite da istaknete noge, neka sorts ili suknja budu u istoj boji kao i cipele,stikle,sandale ili patike. Svejedno je koja boja je u pitanju.

8. Ovo je već modni trik, u pitanju su pruge. Svi dobro znamo kako vertikalne pruge vizuelno izduzuju figuru, a isti je slučaj i sa fotografijama. Ipak, vodoravne figure vam nekada mogu dodati kilograme koje nemate.

9.Još jedan modni trik su boje. Pre svega crna, a potom i ostale tamnije boje će vas suziti i izduziti vizuelno, dok će vas bela i ostale svetle boje širiti. Mada, nemojte postajati rob ovih saveta, ja u 60% slučajeva nosim bele kombinacije.


Takodje, jako je bitno da ne delujete ukočeno, kada pozirajte, budite spontane i opuštene, kada se smejete nemojte se keziti već razmišljajte o lepim stvarima kako bi imale prirodan osmeh. Sve ovo mozete vezbati pred ogledalom. Pozirajte, glupirajte se, niko vas ne vidi. Tako ćete steći samopouzdanje i videti koje poze vas prikazuju u najlepšem svetlu. Kad smo kod svetla, fotografisite danju, takve slike su uvek najlepse.. :)

6 коментара:

  1. Odlicni savjeti, za neke sam vec znala, a za neke prvi put cujem, super post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post!Saveti su super,saznala sam za neke nove stvari!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si razotkrila razlog zašto stalno nosim ako tamnu odeću haha XD Divan post, draga moja, puno ti hvala na ovim savetima! <33

    Novi post-> Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Suoer su saveti. Ja sam cula da ovaj sa prugama zaista delujr :D
    Poseti;Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Hahah, zanimljiv post za devojčice u svakom slučaju, dobro si se dosetila teme :)

    Učlanio sam se, blog je *wow*, dopadaju mi se teme o kojima pišeš :)

    mravawishes.blospot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Presavrsen post, ali zaista! ♥ Jako originalan, pre svega. :) Sveti će mi mnogo koristiti, jer, da, uskoro imam školsko slikanje tako da hvala puno. :) ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - ukoliko zeliš posrti moj blog! ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...