понедељак, 04. јануар 2016.

Lečimo komplekse: Visina

Helouu, ovo je nešto novo na blogu, naime, listajući instagram, i gledajući koliko smo svi različiti, shvatila sam koliko su ljudi iskompleksirani. Dovoljno je da jedan pojedinac nije zadovoljan sobom kako bi nabijao komplekse drugima, što mu, neretko uspeva. Zbog toga, ovo je nova rubrika na blogu, tačnije probna rubrika, ukoliko vam se ne dopada, neću nastaviti sa njenim pisanjem. Vi mi u komentare takođe navodite o čemu biste još želeli da pišem.

Slika je preuzeta sa interneta, ali mi je toliko prelepa da sam je morala ubaciti

Da li vas zaboli stomak kada čujete reč "visina"? Da li ste dolazili u situaciju da vas zbog nje ismevaju, čudno gledaju ili osuđuju? Da li ste proklinjali sve zbog toga što niste malo viši/niži? Mnogi su potpuno operisani od toga, ali sve više devojčica, a takođe i dečaka se žali zbog toga. Biću iskrena, ja jesam. Kada god me neko vidi prvi put prvo primeti visinu, to mi je dosta smetalo. Smetali su mi komentari porodice, prijatelja, profesora.. Kako negativni, tako i oni dobronamerni. Ne mogu reći da me sada sve to nimalo ne zanima, ali mnogo sam bolje nego ranije.. Morate shvatiti da vi to ne možete promeniti. Genetika, treninzi, bilo kako bilo, ne možete porasti ili sniziti se iz želje, pa stoga, ostaje vam samo da se zadovoljite sobom i gledate pozitivne strane. A svaka visina ima svoje dobre, i svoje loše strane.
Moram naglasiti da je visina vrlo diskutabilna tema, ono što je za mene visoko, nekome je nisko, nekome previsoko, i tako u krug. Ja sam oko 180cm (možda 181-2cm, nisam sigurna)
Što se tiče onog "Da li ću još rasti", najbolje će vam odrediti doktor. Postoje određena prognoziranja, ali to ništa nije sigurno. Npr. obično treba maminu i tatinu visinu saberete, a ponom pomnožite sa dva, to što dobijete, biće vaša visina ukoliko ste devojčica, a dečaci na to dodaju još 7cm. Ukoliko se bavite nekim sportom (odbojkom, košarkom), ili trenitate tj. radite vežbe istezanja u tom nekom prelaznom periodu verovatrno ćete još malo porasti. No opet, ja sam viša i od mame i od tate, imam 15 godina (punim za 11 dana tačnije), i ne znam da li ću rasti još (ukoliko neko zna to da mi kaže, neka to učini, jaaako me zanima), tako da opet sve zavisi od osobe do osobe.

VISOKA SAM.
-Devojčice sazrevaju i ulaze u pubertet pre dečaka, pa su uglavnoj u osnovnoj školi (barem do nekog šestog razreda) više od dečaka. One koje su prirodno visoke često su i nakon toga više od njih. Uzmem li u obzir svoj slučaj, od 13 dečaka u svom odeljenju sada (u prvom srednje) ja sam viša od njih 10, ali, ako pogledam po drugim odeljenjima doosta je viših od mene. No, na dečake ćemo preći kasnije. Dakle, ukoliko ste visoke, poznati su vam komentari "Da li si košarkašica/manekenka?" ili oni tipa "Jao, pa hoćeš li više stati sa rastom? Kako je gore? Dohvati mi to sa vrha. Nećeš moći da nosiš štikle. Kako ćeš naći dečka?" Morate priznati da ovako nešto itekako zna da povredi. Ali, trebate im objasniti kako vi niste krivi što ste visoki, i kako niste to mogli da birate. Ili, ukoliko su ti komentari od osoba za koje mislite da vam žele nabiti kompleks, trebate reći da baš volite svoju visinu, i da je ni za šta ne biste menjali. Nemojte se šaliti na račun njihove visine, samo ćete i njih povrediti, a vama to ništa ne donosi.

mane:
1. Većina je niža od vas, teško pronalazite dečake koji su viši
2. Obično imate problema sa krivom kičmom prilikom naglog rasta
3. Teško pronalazite odgovarajuću dužinu rukava na majicama, i farmerki
4. Večito saginjete glavu da ne biste udarili od nešto
5. Ukoliko nosite baš visoke štikle tipa 20cm prelazite 2m što ne mnogima ne izgleda fino

dobre strane:
1. Ukoliko trenirate, mnogo ste zgodnije od nižih
2. Možete biti manekenka ili model
3. Možete imati duge, tanke noge koje je uvek lepo videti
4. Nije vam potrebna stolica da biste nešto dohvatili
5. Višak od par kg (čak i do 5,6) se ne primećuje
6. Na koncertima, i uopšte u gužvi imate mnogo bolji pregled od nižih

Slavne visoke devojke: Taylor Swift, Jelena Karleuša, Katarina Grujić, Anastasija Ražnatović (nije slavna, ali recimo poznata tinejdžerka), Marija Kilibarda

VISOK SAM.
-Kod dečaka je sjajno biti visok. Svaka devojka, i ona od 150cm, i ona od 185cm želi kraj sebe visokog. Takođe je diskutabilno jer konkretno meni je 190-195cm savršeno visoko za dečka, dok će neki reći da je to previsoko. Eto, vi recite svoje proporcije, šta je za vas visoko/nisko/previsoko/previše nisko.. Visoki dečaci gotovo nemaju mana, no ipak, svako ih ima, bez obzira na to što se možda teže uočavaju. Evo primera, rekla sam vam kako je meni, a moje drugarice od 160cm kažu da je užasno kada je dečko 195cm, ne daj Bože preko 2m (što meni takođe zna biti lepo), i upravo takve osobe su im dale mane koje ćete sada videti.

mane: 
1. Često se krivite kako biste bili u ravni sa prijateljima (a to, jelte, ne izgleda lepo)
2. Ukoliko ste mršavi, izgledaće užasno, isto tako, ukoliko imate dosta kg viška, izgledaćete kao dzin
3. Teško vam je da dohvatite devojku koja je niska
4. Stalno udarate glavom o nešto
5. Kad god treba nešto da se dohvati, vi ste tu
6. Uvek će vas prve primetiti (što nekada zna biti i dobro i loše)

dobre strane:
1. Viši ste od većine devojaka i to vam je super
2. Imate lep pregled svega oko vas
3. Ako trenirate, i imate pravilno držanje, mnogo ste privlačniji od nižih
4. Možete se probiti u svetu košarke
5. Uvek možete ispasti džentlmen tako što ćete dohvatiti nešto visoko niskoj devojci

Slavni visoki momci: Svi košarkaši, da ne nabrajam redom


NISKA SAM.
-Mislim da ima mnogo više niskih, nego visokih devojaka, tako da je niskima lako da nađu nekoga slične visine pa se tako neće osećati malo. Opet, različite su granice niskih devojaka. Odmah ću preći na mane i dobre strane jer se u predhodna dva teksta već moglo zaključiti nešto uopšteno..

mane:
1. Uvek morate dizati glavu kako biste videli sve oko sebe
2. Često vas ne primete zbog visine
3. Čak i ako imate veliki talenat za poziranje, šetnju i modeling, teško ćete uspeti na tom putu.
4. Svaki kg viška se primeti
5. Većina odeće visi na vama i teško vam je pronaći odgovarajući broj
6. Svi se oslanjaju na tebe kada se umore od stajanja
7. Noge vam vise sa stolice

dobre strane:
1. Ne treba vam mnogo vremena kako biste našli dečka višeg od vas
2. Obično ste živahnije i imate više energije
3. Mnogima je jako slatko kada vide nisku devojku
4. Uvek izgledate kao detence
5. Možete nositi sve vrste štikli
6. Većina muškaraca više voli niske devojke (bar ja imam taj utisak)

Slavne niske devojke: Avril Lavigne, Shakira, Kim Kardashian, Maja Nikolić (ne smatram je slavnom, ali svako ima svoje mišljenje pa sam je ubacila)

NIZAK SAM.
-Hmm, mislim da niskim momcima visina najteže pada. Opet se javlja različito mišljenje, po meni je i dečak od 180cm nizak, iako je drugima uglavnom neko od 175 savršen po visini. Vama je verovatno neprijatno kada vidite devojku koja je za pola glave viša od vas, i ona se isto tako oseća, ali grešite oboje.

Slavni niski momci: Ivan Ivanović, Milan Kalinić

mane:
1. Dosta devojaka je više od vas
2. Obično ste najniži u društvu
3. Čak i ako imate potencijala za košarku, verovatno vas neće primiti
4. Teško vam je pronaći broj odeće, a da nije za decu
5. Obično vas društvo stavlja u sredinu na sedištu

dobre strane:
1. Izgleda vrlo simpatično kada vidite niskog dečka koji šeta onako ponosno izvlačeći svaki cm iz sebe
2. Lako vam je da stanete u gracki prevoz a da ne udarate nogama o sedište ispred
3. Kažu da niski muškarci (i žene) žive duže od visokih
4. Ne morate da se saginjete pored niskih devojaka

Kao što vidite, niko nije savršen, svako ima svoje vrline i mane, ali visina nije bitna. Možda se to prvo primeti kod osobe, ali ako je neko dobar i zrači pozitivnošću, biće vam svejedno da li je 160cm ili 190cm. Pokušajte zaboraviti na komplekse oko toga, jednostavno, niko nije birao koliko visok će biti i to definitivno nije razlog osuđivanja. Ako vas neko vređa zbog visine, to je verovatno zato jer je on suprotan, samo mu recite ovo i shvatiće. Ako ne odmah, nakon određenog vremena sigurno.
Samo napred, dignite glavu, ispravite leđa i razmišljajte o osobinama, a ne fizičkom izgledu drugih! Ne dozvolite da vas neko povredi ispoljavajući svoj kompleks (ali pokušajte mu ga izlečiti)...

Htela bih da čujem vaše mišljenje o ovoj rubrici, temi, mom mišljenju.. Takođe, želela bih čuti vaše "kriterijume" šta je visoko, a šta nisko, kao i vaš sud o kompleksu visine (i da li je moje mišljenje ispravno)

10 коментара:

  1. Fenomenalan post,oduševljena sam ovom rubrikom :) U potpunosti se slažem sa svime što si napisala u potpunosti... Po mom mišljenju ti imaš fenomenalnu visinu,i ja idem u prvi razred srednje škole a preniska sam...Ja ne mogu da opišem kako je čudno kad stane neko pored tebe ko je viši od tebe preko 30cm...Ja imam svega 155cm i često trpim komentare na račun moje visine jer su sve moje drugarice i drugovi viši od mene... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene je obrnuto, svi su niži za oko 30cm.. Iskreno, mnogo mi je čudno kada je neko viši od mene 10-ak cm, a mogu misliti kako je tebi. Ali, treba da zavoliš visinu, a kao što vidiš ona ima dosta prednosti :)

      Избриши
  2. Ovaj post si super odradila :)
    Ja sam najvisa u mom odeljenju i to mi ne smeta,posto nisam nista mnogo visoka (nisam ja kriva sto su svi niski haha)mislim imam svega 165 cm u 12 godina :D
    Inace potpuno si upravu,jer moj tata ima priblizno 2 metra,i uvek mora da se saginje a plus mu je kriva kicma....kao i meni :'3
    Nastavi sa ovim tipom postova,odlicni su i pomažu :))))
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo, i ja sam bila 165cm sa 12 godina.. Alii dobro, počeće i oni da rastu uskoro, pa nećeš biti najviša. A mislim da je tvoja visina odlična! I savetujem ti da redovno radiš vežbe za kičmu jer stvarno nije dobro da je kriva (i meni je :$) ali dobro :) Hvala ti puno <3

      Избриши
  3. Post je baš drugačiji,ali na dobar način.To si objasnila na zapravo 'neozbiljan',ali potpuno učinkovit način.
    Inače nisam visoka,ali kada sam pročitala ovaj post doslovno osjećala sam se bolje.Mislim da ću prijateljici poslati link jer ona ima neke nesigurnosti zbog visine ! U svakom slučaju ništa manje od fenomenalnog.
    Pratim te i jedva čekam novi post !


    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno ti hvala, mnogo mi je drago zbog ovoga. Pošalji joj, nesigurnosti zbog visine treba da se iskorene! :) i molim te, obavesti me da li joj je pomoglo :)

      Избриши
  4. Wonderful post! I like your blog! xx

    Maybe we could follow each other and become Blogger friends?
    If you'd like to, please follow me on the both of my blogs :

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html

    And let me know that you are following me in the comments of my newest posts so I can follow you back.

    Kisses

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, mnogo originalan i drugaciji. Ja sam sedmi razred i visoka sam 170 cm, sto znaci da sam dosta visoka, ali nemam kompleks prema tome, i volim sebe takvu kakva sam. Post je jako koristan, i vidi se da si sjajna osoba. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Jako mi se svida tema i zbilja je orginalna. Ja takoder spadam pod visoke cure, sto mi je nekad dobro, a nekad nije. Prije su ljudi mislili da sam puno starija nego sto jesam zbog moje visine.Takoder sam najvisa od svih cura u razredu. Najveci problem kod visine mi je sto zbog toga imam veliko stopalo i malo teze pronalazim cipele koje zelim.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...