понедељак, 11. јануар 2016.

#Nedeljno-popodne: Zrelost

*Post izlazi u ponedeljak iako se zove nedeljno popodne zbog vandrednih okolnosti hehe*

Zrelost... mnogi smatraju da se stiče godinama. Medjutim, moje viđenje o tome je drugačije. Mislim da se stiče iskustvima, odgledanim filmovima i pročitanim knjigama. Ovi vidovi umetnosti razvili su raazne dogadjaje, i ukoliko se stavite u poziciju nekog junaka, videćete da se pronalazite, i samim tim moći da sagledate širu sliku. Šta me navelo na ovaj post? Hm, koliko ljudi mogu biti različiti na temu zrelosti. Prva sam godina srednje škole, svi oko mene misle da su ozbiljni ljudi dosadni, da se sve može prepisati, da sve može kroz šalu. A onda sam jutros, u gostima, razgovarala sa dečkom koji ima 18, realno, tu je razlika neke tri godine i ne mogu da garantujem da će se moja generacija (čast pojedincima) drastično promeniti do tada.
I nemojte misliti da neko ko izgleda ozbiljno ne može biti duhovit. Sve vreme videlo se da je načitan, priča normalno o ozbiljnim temama, ima planove za budućnost, vrlo je kulturan itd. Ali pored toga je izuzetno duhovit, smejala sam se više nego ikad, ima društvo, ima vremena za izlaske, za devojku, vukovac je i sve postiže. Ovo vam (i mi) govori da zrelost ne znači biti dosadan, jednostavno znači biti svestan svega oko sebe, biti dobro organizovan i primerno se vladati. Takav razgovor mi je baš prijao, naravno, očigledno je da je zreliji i iskusniji od mene, ali to nije značilo da neće razgovarati sa mnom ili slično.
Pre par dana, počela sam da pravim svoju listu želja pre nego što završim srednju. Iz njegove priče shvatila sam koliko djaci koji sh bili previše opušteni imaju problema oko upisa na fakultet. Uopšte nije lako upasti tamo, održati uspeh u školi itd. Čak i vukovci (u osnovnoj i srednjoj) moraju da uzimaju privatne časove i imaju planove b, c, d, za slučaj da a ne uspe...
Vama takođe savetujem da napravite tu listu, učite strani jezik, vežbajte matematiku, ćitajte knjige...
Ne znam koliko će vam se ovaj post dopasti, ali, ono iza čega ja stojim jeste da zrelost dolazi s iskustvom, a ne s godinama. Da samo mi biramo kakvi ćemo biti. Da nije problem izaći, srediti se, imati dečka, smejati se i družiti, ali ne trebamo dozvoliti sebi da radimo nešto zbof čega ćemo se kasnije kajati. Mladi smo, ali ti ne znači da trebamo uništiti svoj život lošim ponašanjem, možemo biti srećni i ispunjeni čak i ako smo kulturni, ako me razumete.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...