четвртак, 18. јун 2015.

Haul

Upravo sam se vratila iz grada i planirala sam da vam pokažem šta sam kupila. Iako sam želela da ovakve postove izbacujem tek nakon mesečnice, nisam mogla više da čekam, sada ću promeniti većinu bloga jer sam već odavno sve to spremila i čekala da objavim. Objašnjenja ćete dobiti za mesečnicu, sada ću preći na post.
U mojem gradu nema DM ili Lily, ali imamo dosta kozmetičkih radnji koje su zaista snadbevene. Nemam mnogo proizvoda da vam pokažem, neplanirano sam ovo kupila, a možete očekivati recenziju nekih.

-Šampon Palmolive naturals



Imam dugu, gustu kosu, nikako ne mogu da pronađem odgovarajući šampon jer svi daju volumen koji meni nije potreban, i od većine mi se kosa jako brzo masti. Kupila sam ovaj da probam jer su mi ga mnogi preporučili, oprala sam kosu jednom i izgleda dobro, ali svakako ću uraditi njegovu recenziju jer još uvek ne znam da li je stvarno dobar. Bez obzira na sve ovo, ima jako lep miris i kosa mi miriše čak i sada, što se sa njom retko događa.

-Aura Mat karmin



Ovo je zapravo više sjaj, ali nazovimo kako hoćemo. Kada sam se spremala za maturu išla sam na šminkanje kod kozmetičarke. Dok me šminkala davala mi je neke savete u vezi toga i preporučila par proizvoda. Stavila mi je ovaj karamin na maturu i ja sam se oduševila. Našminkala sam se u 16h, a on je trajao čak do 01h, a mogao je i duže da ga nisam skinula, nekako baš legne usnama i bude potpuno mat, ima ga u 13 nijansi, planiram da kupim još neki, ali sada sam se odlučila za ovaj i super mi je.

 -Aurin lak za nokte


Kada sam kupovala ovaj aurin karmin, na poklon sam dobila ovaj lak. To me baš obradovalo zato što sam želela da kupim neki ovakve boje, pakovanje je malo, ali sasvim dovoljno. Jako je simpatičan, u broju 519. Nisam ga stavljala na nokte, ali javiću vam utiske svakako :)

-Golder rose maskara





Obožavam ovu marku i dopadaju mi se njihovi proizvodi. Ovo je Golder Rose ultra volumen maskara sa trepavicama dužim 4x. Odavno koristim ovu maskaru, ali ovo je prvi put da sam uzela ovu sa većim volumenom, danas sam je stavljala i oduševila me je. Verovatno će se naći i u mojim favoritima. 

-Little Black Dress parfem





Ovo je definitivno moj omiljeni parfem, obožavam ga, ima predivan miris, koristim ga ko zna koliko i savršen je. Danas mi je stiglo novo pakovanje, u pravi trenutak, baš onda kada sam staro potrošila. Preporučujem vam da ga kupite, ima i crveni i roze, ja sam ih probala, ali ovaj miris mi više odgovara, mada nekim mojim drugaricama su crveni i roze lepši, sve u svemu, odličan parfem!

Ova fotografija govori više od hiljadu reči. Obožavam ovaj parfem hahah.



 -Golder Rose Magnetic lak za nokte



 Još jedan proizvod ove marke. Ovaj lak dobila sam od mame, kada namažete sloj laka, postavite ovaj magnetić preko dok se lak ne osuši, i onda se na noktima stvore ove linije. Jako je interesantno i volim da eksperimentišem pa verujem da će mi se svideti.

To je kraj ovog posta, nije bilo previše proizvoda, ali nadam se da su vam se dopali. Komentarišite i čitajte, recite mi takođe šta mislite o novom izgledu bloga i o ovim fotografijama. Trudila sam se da ispadnu što bolje, ali ne znam koliko sam u tome uspela, ipak su slikane mobilnim telefonom. :)



23 коментара:

  1. Odličan post. I divan ti je izgled bloga. I ja imam gustu kosu, ali volim šanpone koji daju volumen haha. Divne su slike. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, vidi se da si se potrudila!! Super je izgled!! Baš mi se sviđa ta 'fora' za lak sa magnetom. Jel' to samo da taj lak ili može na svakom? :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno nisam pokušala na drugim lakovima, ali na pakovanju piše da može samo taj lak, ali ti ispod njega možeš staviti drugu boju i onda ti bude šareno :) Hvala <3

      Избриши
  3. Odlične slike! ♥ izvrstan izgled bloga :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo, izgled bloga je presladak. Drugo, post i slike su odlicni, vidi se da si se bas dobro potrudila. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odusevila si me slikama. A i novi izgled bloga je supac. I ja sam promenila izgled bloga
    UPRAVO SAM NAPISALA NOVI POST NA BLOGU; Volela bih da ga procitate & prijavite se ako vam se svidja moj blog; http://miljana-saveti.blogspot.com/2015/06/planovi-za-letnji-raspust-promene-na.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj mat ruz od Aure se cini kao presavrsen😍❤

    ОдговориИзбриши
  7. Parfem je prelijep i sigurno predivno miriše. :)♥♥

    Posjetite moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, draga! Vidi se da si se potrudila da ga napišeš. Slike su stvarno divne! Moram da kupim ovaj lak za nokte! Izgleda divno!

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Oдличан пост! Заиста си све описала и дала ми жељу да и ја пробам нешто од тога. Иначе, користим овај парфем и стварно сам одушевљена☺♥

    ОдговориИзбриши
  10. Post mi se jako sviđa, što se tiče kose imamo isti problem, a kada sam videla fotografije, pomislila sam da si slikala profesionalnom kamerom, oduševljena sam svim, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj parfem sam dugo duuugo koristila... Super je! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post,i ja cu kupiti ovu maskaru! <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala u svakom slucaju <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...