уторак, 09. јун 2015.

Pridruženje kampanji #Smile

Smeh je smisao života, dan bez njega je propao dan, zar ne? To je jedina kriva linija koja može ispraviti mnoge stvari, naučno je dokazano da su ljudi koji se često smeju zdraviji. I kada imate dosta problema, uz jedan osmeh, sve postane lakše. Kada se javite malom detetu na ulici, ono vam ulepša dan osmehom. Da li vi nekome ulepšavate dan na takav način? Previše je tužnih ljudi, vreme je da se to promeni, što se više smejemo, srećniji smo, na taj način našu pozitivnu energiju prenosimo na druge i sve izgleda lepše i vedrije. Iskoristite svoj osmeh da promenite svet, ali ne dozvolite da svet promeni vaš osmeh.


Uvek sam rada da se sprijateljim sa blogericama, i da se pridružim novim takmičenjima, druženjima i kompanjama. Tea i Ivana (njihove blogove ću ostaviti dole) su osnovale kampanju pod nazivom #Smile, čiji je moto Fake smile is not valid, u prevodu Lažan osmeh ne vredi. Tek sada sam pročitala o čemu se radi, ideja mi se dopala i odlučila sam da se pridružim.Svaki bloger se može prijaviti tako što će pre svega pročitati njihove postove, gde ćete ujedno i videti na koji način im se možete pridružiti. Ali evo, ponoviću:
Ukoliko želite da se pridružite ovoj kampanji napišite post na blogu na tu temu, gde ćete napisati da se pridružujete. Taj post mora sadržati ovu sliku iznad, i morate označiti blogove devojaka koje su pokrenule kampanju.

Epa, pridružujem se ovoj kampanji, mislim da je sam povod jako lep i da se trebamo odazvati u što većem broju. Ovo su blogovi devojaka koje su pokrenule sve ovo: 
http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/ i http://unique-girls-ivana.blogspot.com/

I zapamtite, Lažni osmeh ne vredi. :*


SmoothieGlam

12 коментара:

  1. Ja se i previše smijem haha xD
    Jednom sam se toliko bila zamislila pod satom i sjetila se nečega smješnog te sam se opalila smijati!Zatim se moja prijateljica u klupi počela smijati pa cijeli razred a onda i nastavnica ❤:]

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AHHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHA, zamišljam tu situaciju i smejem se hahah. I meni svi kažu da se previše smejem, dok šetam ulicom, zasmeje me i najveća glupost pa se smejem sama sa sobom dok se neko ne pridruži. <3

      Избриши
  2. Odličan post! Baš si lijepo napisala i slažem se u potpunosti sa tobom :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. odlican post i ja sam se pridruzila ovoj kamanji,ali tek u subotu pisem post na temu smile jer sam dns pisala nesto drugo nakon par mjesi jer nisam dugo pisala na blogu pa ako zelis posjeti i procitaj moj novi post i komaj haha <333

    http://smoothieglam.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super što si se i ti pridružila!! Verovatno ću i ja!! :)
    Za saradnju mi se javi na gmail: milicaraca333@gmail.com ili na razne načine koje možeš videti na stranici "Kontakt" na mom blogu: milicinkutak123.blogspot.com
    Rado ću sarađivati sa tobom!! :) ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...