четвртак, 04. јун 2015.

Summer Comming

Skoro svaki dan obasjava ovo divno sunce. Meni ono daje inspiraciju, jako me vesili i ne mogu da budem tužna pored njega, dok je sa kišom obrnuto. Nadam se da će nas lepo vreme pratiti čitav letnji raspust, koji za neke tek dolazi :) Sigurna sam da sve imate neke planove za leto, šta želite da uradite, pogledate, napravite.. Moram priznatii da ja do skoro nisam imala, tek nakon što sam se raspustila počela sam da planiram. Dolazak leta dovodi za sobom i novu seriju postova, o letu naravno! U ovom, da kažem uvodnom postu ću začeti temu o pripremama, i napisaću vam neke predloge šta možete raditi, a teme ostalih postova iz serije neću otkriti još uvek :)


Pre svega, odmorite se. Svi ti testovi, strepnja pred odgovaranje, ostajanja u kasne sate radi učenja, sve je sada nestalo, barem do septembra. Na početku ovog raspusta obavite sve obaveze za iduću školsku godinu, i za to odvojite prva dva/tri dana. A kasnije se prepustite uživanju. Leto je vreme kad možete duže da spavate, da ostajete budni do kasno zbog zabave, da se sunčate, šetate i sve što vam duša ište. 


Nemojte ceo raspust provesti uz računar. Uz društvene mreže vreme leti, i pre nego što se odjavite sa neke, septembar je već tu. Zato, pozovite prijatelje i izađite negde. Što manje vremena provodite u sobi, a i te trenutke nemojte kotistiti za internet već za neke kreativije stvari. Ali naravno, uvek uz sebe imajte fotoaparat ili mobilni telefon kako biste mogli fotograifjom sačuvati sve letnje uspomene.


Leto je pravo vreme da se zaljubite. Iskrena da budem, ja nemam tih letnjih ljubavi, nekako nisam imala priliku da upoznam nekoga ko bi mi ulepšao život, uglavnom su svi muškarci iz mog okruženja osobe koje samo žele da povrede devojku, tako da, ne treba mi to još uvek. Ali, ako ima nekoga da je sličan meni, druženje je uvek tu. Dečaci su odlični prijatelji. A ako ste ipak našli srodnu dušu, provedite divno leto uz njega. Često izlazite i budite zajedno.


Pišite blog ili dnevnik, kada obavite noćnu rutinu, i zavučete se u mekanu postelju, uzmite rokovnik, telefon ili laptop i opišite svoj dan. Izdvojte svoje doživljaje i osećanja i zalepite slike, to vam u narednoj školskoj godini može doći kao motivacija, a naravno, i kao jedna odlična uspomena.


Budite kreativne. Crtajte, pišite, pustite mašti na volju! Pravite neke osvežavajuće koktele i voćne naapitke sa drugaricom, osvežite se i zabavite istovremeno. Probajte nove mešavine voća, istražujte i saznajte nešto novo. A, iako je škola gotova, zašto da ne čitate? Školske lektire su dosadne, slažem se, ali idite u gradsku biblioteku ili knjižaru, pa uzmite neku knjigu čija vam se srž dopada, i sigurno će vam biti zanimljivo pri čitanju.


Kao što ste zaključili, ovaj post ne sadrži mnogo predloga, ali imam opravdanje. Prvo: To je tek uvodni post o letu i nisam želela da bude preopširan, Drugo: Da sam dodala još neki, raspisala bih se i ko zna gde bi to završilo, a treći je to da je meni večeras matura, imam dosta obaveza i mnoogo sam uzbuđena pa to verovatno utiče na moje pisanje i molim vas, izvinite me zbog toga.

Komentarišite ovaj post, znači mi svačije mišljenje <3
Ask.fm: http://ask.fm/SmoothieGlam

SmoothieGlam

10 коментара:

  1. Odličan post. Jako korisni saveti. Odabrala sam knjige koje ću pročitati u junu, a za jul i avgust još ne znam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ima vremena, odabraćeš, možda u nekom narednom postu preporučim neke, mada trenutno ništa ne čitam :)

      Избриши
  2. Анониман04. јун 2015. 13:22

    Prediivan post slatkice❤ by. BlueSky ☺☺

    ОдговориИзбриши
  3. Одличан пост, свака част☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, saveti su dobri. Takodje se slazem da ne treba sve vreme provesti za racunarom. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. јун 2015. 11:16

    Свака част!! Одличан пост ❤

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...