петак, 26. јун 2015.

DIY - sundjer za pundje

Ćao, ovo je prvi DIY na mom blogu. Razmišljala sam šta da napravim, ali većina DIYeva koje sam pravila, ostali su nedovršeni pa sam se odlučila za sundjer za punđe. Ovo je izuzetno lako, zapravo, njega možete pronaći u raznim radnjama, a cene nisu velike (oko 300 dinara), međutim, meni su ti u prodavnicama bili ili veliki ili premali, pa sam odlučila da ih sama napravim i mogu vam reći da sam prezadovoljna. Drže kosu, probala sam razne frizure, i sve je super, ne spada, a ukoliko dobro namestite, uopšte se neće videti ispod kose. A evo od čega sam pravila:

Verovatno imate takozvane "grejače". Ranije sam ih dosta nosila, a sad mi se i ne sviđaju baš, ali eto, stoje tu u komodi. Imaju dosta naziva, neki ih možda zovu gete, ali ne znam vam reći još neke, jer ja koristim izraz grejači. Ako i dalje niste shvatili o čemu je reč, pogledajte sliku i razumećete.



Sve što treba da uradite, jeste da ga uvijate sve dok ne dobijete krug sa onom rupicom između. Ali pre toga, makazama isecite onu tračicu na vrhu, jer će ona smetati pri pravljenju frizura. Zadnji deo će malo viriti, i ne smeta ništa, ali ako želite da to ispadne lepše, taj deo uvucite u unutrašnjost kruga. Ovo čak nema ni korake, mnogo je jednostavno, a opet efikasno.


Zapravo, to je to, ja svoj "sunđer" nisam dekorisala, jer on ne treba da se primećuje, ali ako želite, možete to uraditi. A evo, ovo su neke od frizura koje možete napraviti uz pomoć ovoga

Za ovu frizuru, upotrebite i lak za kosu, jer će duže stajati.

Ovo mi je jako zanimljivo.

Ukoliko želite da pustite kosu, a sklonite šiške tj. prednji deo kose sa lica, ovo je odlična frizura!

A tu su još neki primeri..
Moram priznati da ovaj post nije na zavidnom nivou, vreme je užasno i nikako ne mogu da napravim fotografije, pa sam to morala odraditi pod sijalicom, a sam diy je jako prost, ali želela sam da vam dam ideju, jer mislim da svaka od vas ovo može uraditi, imam neke bolje postove u planu ovih dana, samo da se vreme popravi, ćao.



15 коментара:

  1. Ja vec imam tu krofnu, mada ovo je odlican DIY projekat, i nadam se da ce ih biti jos na tvom blogu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja vec imam tu krofnu, mada ovo je odlican DIY projekat, i nadam se da ce ih biti jos na tvom blogu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Vec imam krofnu,ali mi se ovaj DIY bas dopada i sigurna sam da cu ga probati!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Koristan DIY. Ja bas volim da vezujem pundje. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Koristan je, mada mislim da više neću moći da pravim punđe zbo dužine kose. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ukoliko ti je kratka kosa možeš ih vezati običnom trakicom, a ukoliko je mnogo duga, moraćeš da kupiš veliki sunđer 😃

      Избриши
  6. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post!! Znala sam za ovo i probala sam! Zaista je super!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan projekat,i sigurna sam da ću ga probati...
    Posetite i zapratite http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...