уторак, 25. октобар 2016.

Farmasi CC krema - Recenzija


Heej, danas proizvod koj ste već videli. CC Farmasi krema. Znate da uvek koristim samo avnovu bb kremu jer mi nije prejaka,a baš onda kada mi je nje ponestalo, glambox mi je poslao ovu. Testirala sam je, i sada vam pišem utiske. Za moje potrebe, bolja je avonova i nastaviću da koristim nju (RECENZIJA OVDE), što ne znači da je ona bolja i vama. Uporedite recenzije, paa zaključite sami..

Moja nijansa je Medium To Dark, mada, još uvek mi je svetla, ne previše, ali..
Hidrira i ujednačava ten.
Nije mat, ali, iskreno, isto kao da jeste. Uopšte se ne sijam, ne razmazuje se, niti ostaju one gromuljice.
Pakovanje sadrži 50ml, a troši se prilično sporo (imajte na umu da mi avon bb krema od 30ml koristi više od 9 meseci, a nanosim je svakondevno, dakle, ovu ćete naćii u potrošenim proizvodima za godinu dana haha). Nekako nikada ne mogu da potrefim količinu, ili stavim premalo ili previše, pomalo čudno se razmazuje. Takodje, čep se uvrće tako da se ne može otvoriti sama od sebe.
Uz to, bez obzira na količinu, pakovanje je jako praktično i može se nositi na putovanja.
Miris je predivan, opet ću dati poredjenje, avonova nema neki miris, a ovu nanesem na ruku i ceo dan je mirišem kao nenormalna, zaista mi se dopada.
Pokrivenost je okej, ujednačava ten, prekriva crvenilo, ali ne očekujte neku savršenu pokrivenost, ipak je to cc krema, a ne Max Factor puder.

Za karaj:
Pakovanje: 10 (malo, praktično, ne otvara se)
Boja: Meni je ova svetla, ne znam postoji li tamnija. Mada, uglavnom svi govore kako im boja odgovara, tako da je do mog tena verovatno :)
Tekstura: 8, kao što rekoh, pomalo čudno se nanosi, nekako poput maski za lice sa glinom..
Pokrivenost: 10, kao što rekoh, nije kao kod pudera, ali sasvim dovoljno za CC kremu
Cena: Ova krema košta oko 1300 dinara, iskreno, ne bih je kupovala,  jer mislim da su i garnierova (koju sam probala samo par puta, ne garantujem), i avonova bolje, a i upola jeftinije (garnierova je oko 600, a avonova se kreće 400-700dinara)
Ukupna ocena: 9-
Ne znam, nisam previše oduševljena njome, tačnije, kada je pojedinačno posmatram jako je dobra, ali ne mogu da je ne poredim sa drugima. Koristiću je za par nedelja, verovarno ću biti dosta bledja pa će mi odgovarati.
 Opet kažem, čitala sam recenzije i gotovo svima se dopada, pa, odlučite sami.





5 коментара:

  1. Sjajan post,bas sam narucila farmasi bb kremu,verujem da su slicne!
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno odlična recenzija. :) Čitala sam dosta o ovoj kremi i većina utisaka je pozitivna, definitivno bih mogla da dam sebi priliku da je probam. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Pre godinu dana samse dvoumila da li da krenem da radim za Farmasi ali sam odustala. Mada dosta njiih u mom okruzenju hvali njihove proizvode.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  4. Super si recenziralaa ivaj proizvod! Jako mk je drago kada neko je uskren u svojim recenzijama :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post draga! Hvala ti puno što si me spomenula :* Inače, super si odgovorila na pitanja *-*

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...