понедељак, 31. октобар 2016.

#KomentarišemoKombinacije: Tamara Kalinić

Ćao, danas sam se odlučila za nešto drugačije. Naime, komentarisaću neke outfite poznatih ličnosti. Ukoliko vam se dopadne, ovo može postati stalna rubrika. Danas sam se odlučila za Tamaru. Mnogo volim njen blog, jutjub, instagram.. Izdvojila sam nekoliko kombinacija, mada je većina od pre par godina, daću svoj sud o njima, a očekujem i vaš u komentarima. Inače, da ne dodje do nesporazuma, pisaću isključivo po tome šta se meni svidja i šta bih ja nosila, a ne o tome šta je u modi, šta stručnjaci misle itd. :)

Ova kombinacija mi je super! Iskreno, ne volim crne čarape, ali ona ih često kombinuje i to izgleda zaista sjajno. Haljinica je jednostavna, a ova marama preko joj daje posebnu čar. Kao i ova divna jaknica! Jedino mi se čizmice ne dopadaju baš..

Mnogo mi se dopada ova jakna, ne roze, ne plavo krzno, nego baš ovako, super mi je!  Crne farmerice i bele starke su uvek dobar izbor, a tu je i ova torba da razbije monotoniju. Prava kombinacija za ove jesenje dane.

Ako izuzmem čizme i torbu, ova kombinacija mi je odlična! Suknja je prelepaa, a ostalo je sve svedeno i divno. Eh sad, nisam baš ljubitelj ovih vrećastih torbica, i definitivno ih ne bih nosila, takodje, ne volim baš ni ovakve čizme, tj. lepe su mi, ali ne bih ih nosila jer se ne vidim u njima :)


Još jedna kombinacija za jesenje dane. Sjajno! Imam dosta ovakvih farmerica i najpraktičnije su, Jednostavan nakit koji bi obeležio ovu "cozy" kombinaciju mi se baš dopada :) 

Obožavam kapute! Često volim da ih nosim umesto zimske jakne, i ovaj ovde mi super izgleda! Takodje, rukavice su mi preslatke, već neko vreme tražim slične.. Šta dalje da pričam? Dopada mi se ostalo, izuzev naočari, ali dobro..

Ovo mi je takodje lepo i elegantno. U sve tmurne boje ubačen je ovaaj tigrasti print koji inače ne volim, ali mislim da jako lepo ide ukoliko ga kombinujete uz jednostavnu kombinaciju.. Ova torba mi je baš dobra, mnogo mi se svidja, kao i ostatak kombinacije. Kao što rekoh, kapute obožavam i ovaj mi je super.. Nemam zamerki..



Crne čarape agaain. Počinju da mi se dopadaju hah. Ovaj plavi sako mi je odličan, takodje volim i sakoe u boji koji ne izgledaju preozbiljno a ipak su lepi. Takodje, suknjica i majica su mi predobre!


Ovo sam morala da ubacim. Nešto potpuno u mom fazonu, opušteno i super za one školske dane kada nam nije ni do čega, opet, meni je ova torba nepotrebna, ali zanemariću je :) Sve u svemu, superr!

Bela duga haljina mi je odlična, još sa nekim radom super izgleda. Za neke lagane letnje šetnje, uz to, teksas prsluk je uvek pun pogodak! Torba mi se opet, ne dopada, a i baletanke bih promenila, ali što se same garderobe tiče, svidja mi se ovo

Stripers, ah, Moram da priznam da nemam ništa na pruge, tek od skoro su počele da mi se dopadaju. Ovo ovde mi je takodje super, čak i torba hahah. 

Ova fotografija mi je predobra, ona je mnogo lepa, kao i Njujork iz pozadine. Kombinacija je jednostavna, a opet odlična. Torba sjajna! A tu je i kaput hah, to smo već utvrdili, i ovaj mi se baaš dopada, ne znam koliko bih ga nosila ali ipak mi se svidja..

Hmm, za mene, ovo je promašaj. Ovaj print, model, čak i materijal haljine mi se ni malo ne dopadaju. Kao neka diznijeva princeza pre transformacije. Takodje, ni torbom nisam oduševljena, tako da, čitav ovaj autfit mi se ne svidja..

Ovo je bilo na Njujorškoj nedelji mode ako se ne varam. I uopšte, mislim da se devojke tamo uopšte ne oblače lepo. Ova suknju ne bih komentaarisala, a i  ove "papuče" za kojima instagram ludi potpuno su mi antipatične. Ne bih nosila ovako nešto..

Hmm, suknja, torbica i dzemper su mi super, ali čizmice mi se ne dopadaju iskreno. I po meni je tu previše šara, što na suknji,, što na dzemperu, pa i na torbi. Ne bih to baš ovako kombinovala, ali nije tako loše :)


Morala sam da izbacim barem 10 slika da post ne bi bio predugačak, a već jeste hah. Nadam se da vam to ne smeta i očekujem vaše komentare na ove kombinacije i na moje komentare. Da li želite nastavak?

7 коментара:

  1. Sjajan post!Ja Tamaru redovno pratim i na blogu i na Jutjubu.Iskreno mislim da ima stila i da je jedna od retkih koja je izuzetno inteligentna i elokventna.Ja generalno volim sve njene kombinacije i nisam sigurna koju bih odabrala kao omiljenu.
    Inače,divan ti je blog i zaista si mi postala jedna od omiljenih blogerki.Odavno sam uclanjena i drago mi je zbog toga.Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se,bilo bi mi drago da jedna ovako kvalitetna blogerka dodje na moj blog.

    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway😊

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajna rubrika, obozavam komentirati i analizirati tudje outfite, a poznate licnosti su tu najbolji primjer. Nadam se da ce biti jos ovakvih postova u buducnosti. Misljenja nam se uglavnom podudaraju, takodjer mi se nije dopala zelena haljina niti outfit s fashion weeka u NY-u. No generalno, djevojka ima stila i voljela bi joj ukrasti ormar haha :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Woow! Tamara je stvarno predivna, a sve kombinacije su nekako u njenom stilu, odlična ideja za post *-*
    Ako nađeš vremena pročitaj moj novi post o Halloweenu: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast za ideju. Tamara jeneko koga pratim vec godinama. Super je devojka. Njene odevne kombinacije su mi super. Naravno uvek se pronadje nesto sto ja nikada ne bih obukla ali to je sve stvar ukusa.
    Skokni do mog bloga :)
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obožaaaavam Tamarin stil!
    Kad bih gledala ovako komad po komad, ni meni se ne bi sviđalo, ali u kompletu , kako ona to sve kombinira, uvijek bude fenomenalno i moderno!
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Vas je onako interesantan, pogotovo sro ovako nesto ka nisam citaka na tvom blogu :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, slažem se sa svime :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...