субота, 15. октобар 2016.

Vikend Pričalica

Nedostaju mi postovi gde pričamo o nečemu, komentarišemo, razmenjujemo utiske. Relax with me je rubrika koju napuštam i vraćam joj se neprestano, ali nekako mi nije draga hah.. Dobrodošli u Vikend Pričalicu! Nova rubrika koja će izlaziti subotom, rubrika kroz koju će se provlačiti tematski postovi, o svemu i svačemu, imam dosta planova vezanih za nju, nadajmo se da ću uspeti da realizujem..
Ne bih dužila danas, ukoliko imate želje za neki post, pišite mi u komentaree. Nadam se da će ovo biti zanimljiva rubrika i da ću istrajati s njom što duže :D




7 коментара:

  1. Odlicna ideja za novu rubriku. Slike su predivne! :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sa ovom rubrikom krećeš sledećeg vikenda? Možeš pričati o nekom događaju koji je ostavio utisak na tebe u toku te sedmice, tako nešto. Btw, slike su predobre :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam do sada znala za tvoj blog, tako da sam ostala fascinirana dizajnom kada sam ga otvorila. Slatko je, voljela bih da od tebe pročitam neki noviji motivacioni ili DIY post. Puno sreće u daljnjem radu, imaš follow. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,slike su fantasticne!
    Novi post->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da ces uspeti da realizujes ideju. Pisala sam ti vezanozapomoc pri blogovanju pa ako moze maala pomoc. Zaprati i ti mene akozelis
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Slike iz posta su prelepe *_* Obožavam Šeldonove knjige!

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Milsim da he ideja za uvodjenje/vracanje rubrike zaista sjajna ideja. Jedva cekam tvoj sledeci post iz nje! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...