недеља, 01. јануар 2017.

RASPORED POSTOVA U 2017. GODINI

Nova godina - novi početak haha. Pa i ne baš, zar ne? Ipaak, još od kraja novembra planiram određene izmene u blogovanju, koje sam manje-više već uvela. Ovo je samo kratak post da znate šta možete očekivatii.

Što se postova tiče, raspored je sledeći:
Ponedeljak: Zanimljivosti (o svemu i svačemu haha)
Petak: Beauty/Fashion
Nedelja: Vikend pričalica/ Pomoć za blog/ Random postovi

Mislim da su tri posta sedmično sasvim okej, pokušaću da se držim rasporeda, ali, nadam se da ćete mi oprostiti ako nekad omanem.

Dizajn bloga menjaće se u skladu s godišnjim dobima, a svi gedzeti su već ubačeni.

Anketa na blogu je završena, pobedio je poslednji odgovor "Ne, možeš pisati ovde o svemu". Međutim, u neku ruku mislim da je to pogrešno, u jednom treenutku ću uhvatiti sebe kako je već treći post o knjigama, a kako sam neke druge teme (možda čak i one zbog kojih je blog osnovan) zapostavila. Da se to nebi dešavalo, odlučila sam se za novi blog. Tu će postovi izlaziti ređe, ali će biti isključivo o knjigama, filmovima, serijama i sličnim temama, nadam se na zanimljiv način. Zaista bih volela da me podržite, učlanite se i pratite moj rad tamo, ali ipak, ta odluka je vaša. U pitanju je blog BBL, očekujem vaše mišljenje i tamo :)

Nadam se da vam se ovaj moj plan dopada i da ću uspeti da ga se pridržavam. Ukoliko biste uveli neke korekcije, ako ima nešto o čemu želite više/manje da pišem, recite mi :)

6 коментара:

  1. Eto sretna nova godina i sretno ti s novim blogom,nadam se da će ti biti još i bolja nego prošla :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zelim ti puno srece sa novim blogom, a i sa ovim. Nadam se da ces se drzati rasporeda, ti da ces redovno objavljivati :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Sretna nova, da ostvaris sve sto si htjela i objavis sve sto zelis♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu, ali sam pročitala par postova i jako mi se sviđaju, zapratila sam te i jedva čekam nove postove jer sam se iskreno zaljubila u tvoj blog. ;) <3

    Fantastiko World - ako želiš posjeti me na mojem blogu ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...