среда, 28. децембар 2016.

Knjige pročitane u 2016. godini

Uhh, biće ovo jedan od dužih postova.. Stoga je bolje da počnemo što pre. Ukratko, nisam zadovoljna svojim čitanjem ove godine, moglo je to dosta bolje. No, početkom sam konstantno učila i nisam ništa drugo stizala, tek sam se u avgustu, septembru i oktobru prihvatila uživanja uz knjige.. Neke ste imali prilike da vidite, a sada ću ih sve staviti u jedan post :) Neke od njih sam pozajmljivala iz biiblioteke pa nisam stigla da slikam..

1. Umeš li da čuvaš tajnu, Sofi Kinsela  (Januar)

Knjiga je lepa, lagano štivo. Za moj ukus previše jednostavna, bez nekih jačih zapleta, ukoliko volite to, dopašće vam se. Naime, radi se o 25ogodišnjoj Emi, koja sedeći u avionu koji se može srušiti svakog trena biva u panici. U naletu iste, počinje da priča sve čoveku koji je sedeo kraj nje, inače potpunom strancu. Kad kažem sve, mislim sve. Od njenog mišljenja o dečku, pa sve do toga kakav joj je donji veš. Ipak, avion bezbedno sleće, a ona je ubedjena da tog čoveka više nikada neće videti. Medjutim, samo par trenutaka saznaje da je on vlasnik kompanije u kojoj od nedavno radi..


2. I ne pomišljaj na to, Sara Mlinovski (Januar)

Učenici srednje škole dolaze po dozu standardne vakcine, ali umesto uobičajenih nuspojava, oni dobijaju neobičnu moć - čitanje misli. Nema potrebe da išta više komentarišem hah. Veoma duhovita knjiga, lagana tinejdzerska.. :)


3. Brbljivica u velikom gradu, Met Kobot (Februar)

Moram priznati, ovo delo mi nije baš ostalo u sećanju, kao kroz maglu. Govori o devojci Lizi koja se doseljava u grad koji nikada ne spava, pokušavajući da se izbori za sebe. Njena brbljivost neprestano je uvaljuje u probleme. Useljava se kod Luka, njene letnje avanture, a potom izbijaju klasični problemi..


4. Mali princ, Antoan De Egziperi (Februar)

Mislim da mi je ovo treće čitanje Malog princa. I svaki put on na mene ostavi podjednako jak utisak, jedna jako lepa knjiga, kojoj ću se, sigurna sam,  uvek vraćati..

5. Moj Drugi život, Kristijana F (Jul) 

Možete primetiti 4 meseca bez knjiga. O ovom delu, više pročitajte ovde, ukratko jaako mi se dopada, možda i najbolja knjiga ove godine..


6. Potraga za Odri, Sofi Kinsela (Jul)

Takodje, na ovom linku pročitajte sve više o ovoj knjizi. Simpatična je, ali nisam preterano oduševljena, valjda postepeno prerastam takve knjige.


7. Najbolje drugarice, Loren Foks (Jul)

OVDE


8. Prednosti jednog marginalca, Stiven Šboski (Avgust) 


OVDE

9.  Ana Karenjina, Lav Nikolajevič Tolstoj, prvi deo (Avgust)

OVDE


10. Pesak Vremena, Sidni Šeldon (Septembar)

Meni se ovo delo dopalo. Saznala sam mnogo o Španiji kao zemlji, običajima i predelima. Konstantno se nešto dešava, nije dosadna, jako lep završetak i dobro napisano.

,,Španija. Zemlja u kojoj plamti večna strast i neprestano krvoproliće. Četiri žene beže pred osvetom nemilosrdne ruke tiranina.
Lučija, ponosni borac za opstanak sa smrtonosnom tajnom o divljim ratovima klanova na Siciliji. Grasijela, lepotica koja nosi teško breme krivice nepromišljenog greha iz mladosti. Megan, siroče koje traži utočište u zagrljaju prkosnog baskijskog pobunjenika i Tereza, vernica koju predanost Bogu osuđuje na večni zavet ćutanja.
Ostavljajući za sobom nedužnost, ali ne i nadu, zakoračiće u nepoznati, omamljujući svet, gde će svaku od njih pronaći neočekivana sudbina."


11. Ana Karenjina, Lav Nikolajevič Tolstoj, drugi deo (Septembar)

Drugi deo romana o čuvenoj Ani Karenjinoj, mislim da je ovo jedna knjiga koja je potreebna našoj opštoj kulturi, a ne samo tralala lektira.

12. Velika Četvorka, Agata Kristi (Septembar)


13. Igra bez muzike, Piter Čini (Septembar)


14. Tvrdica, Jovan Sterija Popović (Septembar)

Lagana drama, doduše, ima malo težih, zastarelih reči. Duhovito napisana, puna hiperbole, još jedna u nizu drama o Tvrdicama, poznata još i kao Kir Janja.

15. Cigani, Aleksandar Sergejevič Puškin (Oktobar)


16. Zato što te volim, Gijom Muso (Oktobar)


17. Sveti gresi, Nora Roberts (Oktobar)


18. Krvna veza, Sidni Šeldon (Oktobar)


19. Ništa nije večno, Sidni šeldon (Oktobar)


20. Pismo gospodje vilme, Jelena Bačić Alimpić (Novembar)



OVDE

21. Gospođa ministarka, Branislav Nušić (Novembar)


OVDE

22. Gorski vijenac, Petar Petrović Njegoš (Novembar)



OVDE

23. Alhemičar, Paulo Koeljo (Novembar)



OVDE

24. Susret sa sudbinom, Darski Landrin (Novembar)


OVDE

25. Fantom sa dalekog ostrva, Gejl Mekmilan (Novembar)


OVDE

26. Okno, Jana Petrović (Novembar)

OVDE

27. Central Park, Gijom Muso (Decembar)

Zaniimljiva knjiga, s tim da mi ze "Zato što te volim" mnogo više dopala. Naime, jednog jutra na klupi Central parka bude se čovek i žena. Nikada se ranije nisu videli, niti dolaze iz istih gradova. Roman prati razrešavanje ovog slučaja, a kraj je potpuno neočekivan ukoliko ranije niste čitali Musoa, ukoliko jeste, moguće je da ćete ga provaliti na pola dela :)

Hvala vam što smo još jednu godinu proveli zajedno!
To su sve ovogodišnje knjige, nadam se da će ih 2017. biti znatno više. Planiram mnogo bolju organizaciju i nadam se da ću ostvariti ono što sam zamislila. Ukoliko vas zanimaju teme o knjigama, filmovima i serijama, učlanite se u moj novi blog, koji kreće s radom 01.01.2017. Nadam se da ćete biti uz mene i tamo :)
U komentare mi napišite koje ste vi knjige čitali 2016., ili, ukoliko ih je previše, pomenite one koje su ostavile najjači utisak.

Ukoliko se ne čujemo pre dočeka, svima vam želim najsrećniju Novu godinu, lepo se provevedite za doček! Želim da imate najbolje ocene do sad, da budete okruženi dobrim i iskrenim prijateljima, da se zaljubite, putujete, uživate, ne mislite na loše, već isključivo na one dobre stvari, i naravno, neka vam se sve želje ostvare. SREĆNA NAM NOVA GODINA!!

Instagram: @smoothieglam14E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.comFacebook: Smoothie GlamAsk.fm: Smoothieglam14

13 коментара:

  1. Ajmee... vidi se da stvarno obožavaš knjige kada si ih toliko puno kroz godinu i pročitala, svaka ti čast *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  2. Procitala si bas bas dosta knjiga. Od svih ovih jedino sam procitala Maloga princa. Iskreno, na mene nije ostavila nikakav utisak. Ne svida mi se ta knjiga :)
    I ja tebi zelim sve najbolje u Novoj godini! Da procitas jos vise knjiga i da napises jos vise postova :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si prva osoba za koju sam čula da ne voli malog princa. Mada, ni meni se nije dopala na prvo čitanje :) Hvala ti puno! :**

      Избриши
  3. Super post. Knjige mi se čine jako zanimljive.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast na ovlikom broju pročitanih knjiga. Za većinu ovih knjiga prvi put čujem, mada ima i onih koje sam pročitala!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/


    ОдговориИзбриши
  5. WOW! Koliko si knjiga pročitala. Mislim da sam pročitala malo više od tebe, negde oko 27 knjiga. Pročitala sam slične knjige kao tvoje.


    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    ОдговориИзбриши
  6. Pročitale smo gotovo isti broj knjiga (ja sam 29). Zadovoljna sam, mada je moglo i malo više. Nadam se da ću u 2017. imati malo više vremena, bar u toku leta :) Mnoge od ovih koje si pročitala sam pročitala i ja, a one koje nisam, a koje mi se čine zanimljivim ću svakako pročitati u nekom narednom periodu :**

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma dugačak i zanimljiv post. Veoma veliki izbor knjiga za čitanje i bar pola od tog spiska želim da pročitam. :)

    Kod mene je novi post pa ako želiš, pročitaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2016/12/roendan.html :) Pozdfrav :*

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam pročitala Alhemičara, zaista sjajna knjiga, nemam reči. Karenjinu imam kao lektiru za januar i zaista ne znam kako da se izborim sa njim, s obzirom da koliko obožavam knjige, toliko lektire mrzim. :/
    I ja tebi želim srećnu Novu godinu. Želim ti da budeš puno uspešnija, srećnija, pozitivnija i da ti bude godina za pamćenje.. <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Ti su se bigamii lepo nacitala i sva jast na tome! Hvaka sto si podelila sa nama ive sjajne naslove :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...