субота, 17. децембар 2016.

BOOKMARKS

"Knjige su najtiši i najstalniji prijatelji. One su najprihvatljiviji i najmudriji savetnici i najstrpljiviji učitelji."


Jedna sam od onih koji nikada ne znaju do koje su stranice stigli. Žao mi je da ih zavrćem, ako ubacim olovku ona ispadne, a ako ubacem neki papirić pre ili kasnije mi se učini interesantnim za nešto drugo.


Stogaa sam nedavno odlučila da napravim neku vrstu bukmarkera, ali kao što vidite po slici, bili su gotovi u deset minuta, a i nisu preterano interesantni.

No, divna Ema, sa instagram stranice Infinity Book Box me obradovala nekolicinom novih. Za nju ste možda ranije čuli, povremeno šalje "Infinity book box". Iskrena da budem, očekivala sam jedan do dva, ali unutra se našlo čak šest bukmarkera! Meni su se jako dopali, a slike se nalaze ispod.



Smatram ovo poklonom za rodjendan koji se bliži (ko ne zna, 14.01. hahah)

Najlepšii!



Smatram da ovi obeleživači nisu nešto što trebate plaćati velikom količinom novca (u mojem gradu jedna devojka ih pravi za 500 dinara, i posao odlično ide. Po meni, to je previše), ipak, da trebaju - trebaju. Zaista volim DIY projekte, ali mislim da se sa Eminim bumarkerima nećete pokajati. Jako su lepi, možete ih staviti na neko vidno mesto i ukrasiti svoj prostor, a takodje su i povoljni.

Da li vi koristite obeleživače za knjige? Koje? Koji vam se od gore uslikanih najviše dopada?

12 коментара:

  1. Woow! Obilježivači su predivni, stvarno pašu uz izglede raznih knjiga *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš simpatično izgledaju, također mi se najviše sviđa bookmark s prstenom :)
    Ja nekako uvijek stavljam olovke kako bi obilježila gdje sam stala, ali istina je da dosta često ispadnu xd
    Hvala na ideji, pokušat ću si sama napraviti nešto
    Ako želiš, pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar post. :) Svi su mi simpatični... najviše mi se svideo onaj koji izgleda kao četkica za šminkanje (i njemu bih se najviše obradovala) i onaj sa sladoledom. :)
    Pošto čitam knjige iz biblioteke, ja koristim člansku kartu kao pokazivač dokle sam stigla. :)

    Ako nisi do sada pročitala, napisala sam novi post http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2016/12/decembar-kicenje.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sve je preslatko,vidjala sam ovo i pre <3!Divno draga :)!

    ОдговориИзбриши
  6. Stvano predivno! Takođe imam ovaj HP obeleživač koji sam naručila od Eme i zaista mislim da devojka radi sjajna posao. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Vidjala sam i ranije Emine obelezivace, i jedni sam uvek bila - zadivljena! Ona ih zaista fenomenalno izradjuje i svaka joj cast. A i tebi svaka cast na apelepimfotografijama :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo su lepi, meni se dopadaju svi, ali najviše ovaj sa Harry Potter-om...
    Slažem se sa tobom, užasno mi je da gužvam knjige i slično...
    Sve u svemu, odličan post! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Predivni obeleživači, post mi se mnogo sviđa!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...