недеља, 25. децембар 2016.

KAKO POSTAVITI BANNER NA BLOG?

Posle par meseci, vraćam vam se sa još jednim pomoćzablog postom. Verujem da svi "iskusni" blogeri već znaju ovo, ali, ima tu i početnika kojima je pomoć potrebna.

Nema tu velike filosofije, sve je izuzetno jednostavno, uverite se i sami.

1. Napravite fotografiju
Idite na neki program gde ćete napraviti fotografiju za banner. Obično je to bela pozadina i odredjene sličice preko. Ukoliko vas zanima kako da nađete te sličice, ja na google slikama kucam npr. "girly png" "fall png" itd

2. Kada imate sličicu uđite u izgled bloga i dole oivičen deo.



3. Sledeći korak vidite na slici, dakle, ništa komplikovano.

Jedini problem može vam predstaviti veličina fotografije, jednostavno je podesite u programu, smanjujte i povećavajte dok ne ubodete.


7 коментара:

  1. Lijepo od tebe što si odlučila da podijeliš ovo sa ostalima, vjerujem da ćeš nekome da pomogneš. Super post! :D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa Sofijom, zaista je baš super što ovako pomažeš našim novim članovima, svi smo mi prošlo kroz te slatke muke.. :)
    Ja imam jedno pitanje, pa ko zna, nek' odgovori.. kad stavim da mi blog bude prilagođen i za mobilni neće da mi se pojavi baner na početnoj strani bloga koji već imam, već samo piše 'Introvertna Holandjanka', znaš li rešenje? :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Nadam se da će pomoći svima koji su početnici, super si objasnila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko sam se ja namučila dok nisam uspjela staviti banner... Hahah :)
    Ovaj post će svakako nekome biti od pomoći :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Jako koristan post za pocetnike. Ja sam se mucila s time, ali sada mi se svida kako mi blog izgleda. :)

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...