петак, 02. децембар 2016.

PREPORUČJEM IZ AVONA - DECEMBARSKI KATALOG

Pouzdano mogu reći da sam probala barem 1/3 svih avon proizvoda. Stoga se osećam kompetetnom da kažem nešto više o njima. Ovo je post u kojem ću vam dati preporuke iz decembarskog broja.

Link na kojem možete prelistati katalog:



Today parfeem ste već viđali OVDE, tako da ste upoznali koliko ga volim. Zaista mislim daje dobar, a i cena je pristojna obzirom da dobijate i gel za tušitanje u divnoj ukrasnoj kutiji.


Treba li da pričam o Little black dress parfemima? Izizetno povoljna cena za četiri super upakovana proizvoda ako mene pitate. Nekada je ovaj parfem sam koštao po 1300/400


Ovi setovi su izuzetno praktični, kako za vas, tako i za poklon. Baš mi se sviđaju ovakvi setovi, a cenu neću ponovo pominjati..


Post ne može proći ni bez Rara Perlas parfema, no,mislim da ga možete uhvatiti i po povoljnijim cenama, iako je, kao što vidite, snižen duplo.


Ovaj parfem sam poklonila drugarici i ona je oduševljena. Takođe, kao što vidite, reč je o još jednom setu. Miris je fenomenalan!


Mat karmini se kreću od 199 do 599 dinara. Trenutno su nešto između, tako da, ako želite možete i pričekati. Moje omiljene nijanse su: Berry Blast (definitivno najbolja!), Red superme i Marvelous Mocha. Recenziju ovih karmina možete pročitati OVDE, a u medjuvremenu sam kupila još dve nijanse, mada, ove tri su idalje favoriti (mada, ukoliko ste svetlog tena Perfectly Nude je prava nijansa za vas, mnogo je lepša nego na fotografiji.


Aa, koliko samo obožavam ove lakove. Slika ispod će vam sve reći. Trenutno imam sivu i crvenu nijansu, planiram uskoro i teget i zelenu.. Ali imajte u vidu da ih je užasno teško skinuti..




Mama je baš skoro kupila ovaj sad, i meni se jaako dopada. Mana mu je što se lako otkopčava (možda je to samo ovaj naš komad), ali inače, sve je super


Znate već da volim ovu bb kremu, koja se kreće od 400 do 700 dinara. A sada je zajedno sa micelarnom vodom 770. Micelarnu vodu nisam pobala, ali čula sam da je hvaljena, mislim da je jako dobra prilika.


Ove kreme za kosu su im baš dobre, barem mojoj kosi pomažu da se smiri i ne bude previše podignuta.


Već najmanje godinu dana koristim ove kuglice. Moja boja su ove prve, potpuno bronzane. Sasvim su okej, barem meni.


Ove lakove vam ne mogu predložiti jer ih nisam probala, ali želela sam vas pitati jeste li vi. Povoljni su, pakovanje je preslatko, a podsećaju me na one koje ste predhodno videli..

Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Želite li da napravim post o proizvodima koji mi se ne dopadaju iz ovog broja? :)

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14


14 коментара:

  1. obozavam avon i redovno sam narucivala proizvode iz kataloga.
    imam matt ruzeve, stvarno su odlicni, super pigmentirani i dugotrajni

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Baš ovih dana planiram da pregledam taj najnoviji katalog i ovim postom si me još više zainteresovala. :)
    Sve je jako povoljno i sigurno ću nešto poručiti. :)
    Ove lakove nisam koristila, tako da ti ne mogu biti od pomoći, nažalost...
    Odličan post! :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv i lep katalog! Hvala ti što si mi preporučila neke proizvode!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga! Obožavam avon i uvijek imaju nešto novo i odlično, a katalog je predivan *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Imam parfem Little black dress i jedno vrijeme ga stalno koristim pa mi dosadi, ali jako je dobar. Sljokasti lak kao sto je tvoj sivi imam i ja, moj je u zelenoj boji, najbolji lak koji sam probala.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post,slike su savrseno ispale,vrlo jesenski :D
    Odusevljena postom :D
    Ako mozes klikni na linkove na kraju postaa--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv je to katalog.Oni mat ruževi mi se mnogo sviđaju :)

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. working out with regard to muscle fatigue. at the same time as this supplement is quite new, many frame builders have seen superb
    http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!Kuglice sam probala i apsolutno oduševljene,miris je vrh!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Sviđa mi se post i vidim ima baš dosta dobrih i povoljnih proizvoda (ne razumem što se tiče cena = kvalitet) ali s obzirom koje su cene po parfimerijama za ove proizvode, cene su okej ovde. :)
    Ne moram ni da govorim da sam oduševljena lakovima. :3 Moram da vidim sa drugaricom da mi kupi neki za rođendan. :D

    Anđelina svaštara

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Učlanila sam se, pa molim te uzvrati!
    paulasdiaryblogger.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Učlanila sam se, pa molim te uzvrati!
    paulasdiaryblogger.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicne preporuke, ja nukada nisam narucivala parfeme iz Avoba, ali moja tetka i sestra jesu, pa sam se vakako uverika u njihov kvalitet k predivann miris :D
    Novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...