недеља, 15. јануар 2017.

KAKO NAUČITI STRANI JEZIK?

Brojni su postovi ovog naslova. Iskreno, ne znam da li će vas zainteresovati da pogledate i pročitate, ali kome treba - pročitaće.
Naime, neću vam ovde govoriti klasične primere koji se često seću, već ću se zaista potruditi da ubacim što više delotvornih stvari.. Ovo možete primeniti na bilo koji jezik. Krenimoo

1. Učite fraze, a ne reči
Pod frazama podrazumevam grupe reči s nekim značenjem. Takvo znanje je dugotrajnije i definitivno primenjljivije. Uzmimo primer "She was a good teacher", ukoliko zapamtite ovakvu rečenicu, automatski učite deo prošlog vremena, predlog "a/an" i odredjene reči. Ukoliko biste svaku reč ponaosob učiti plus gramatika, velike su šanse da ubrzo zaboravite. Uzela sam banalan primer, ali razumete valjda o čemu govorim.

Zamislite da je na stranom jeziku

2. Pesme sa tekstom
Pratite tekst pesme dok je slušate, isto je i sa filmovima.. Nećete odmah sve upamtiti, ali polako, fraza po fraza i naučićete..

3. Ne zamarajte se gramatikom
Profesori se sa ovim ne bi složili, ali istina je. Ukoliko učite gramatiku stvorićete sebi pritisak. Nadjete se oči u oči sa strancem, razumete ga, ali kada treba da odgovorite, pitate se, koji nastavak da dodam, koje vreme.. Verujte, to njemu nije bitno, ukoliko učite da govorite, i dosta slušate određeni jezik, jednostavno ćete razumeti. Možda nećete znati definiciju nekog gramatičkog pravila, ali znaćete da primenite, a to je mnogo, mnogo važnije!


4. Budite redovni
Zamislite da se sada preselite u Kinu, govorite njihov jezik i potpuno se naviknete. Potom, za 20 godina vratite se u rodni grad. Da li ćete se sećati jezika? Naravno, niste ga potpuno zaboravili, ali treba vam podsetnik. Isto tako, samo ako redovno učite nove izraze i slušate određeni strani jezik, moći ćete da budete temeljni u njegovom učenju.

To su četiri glavna pravila! Pored toga,, postoje brojne aplikacije i sajtovi za strane jezike. Kursevi i časovi kod privatnog profesora. Možete naći nekog druga/drugaricu preko skajpa i razgovarati na stranom jeziku, čitajte takve knjige, tekstove, premestite telefon i kompjuter na odredjeni jezik. Srećno!

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14



16 коментара:

  1. Trenutno učim dva jezika u školi, njemački obožavam i trudim se oko njega, ali engleski, volim ja jezik, no kad vidim učiteljicu život i engleski mi se smuče. Ne vidim poantu da učim napamet hrpu teksta, koji mi neće pomoći da nešto naučim. Sve što sam naučila je bilo uz pomoć moje sestre. Savjeti su odlični, većinu koristim. :) <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Jako mi se sviđaju tvoji savjeti i vrlo rado ću ih koristiti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lep post, u potpunosti se slažem sa svime što si navela u postu. :) Ja sam definitivno primetila da mi je znanje engleskog mnogo bolje od kada sam počela da gledam strane jutjubere, slušam stranu muziku, čitam članke na engleskom... Iskreno se nadam da ću jednog dana i u potpunosti usavršiti svoj engleski. :)
    A imam ogromnu želju da naučim španski jezik, jer me neopisivo privlači. Skinula sam aplikaciju 'Doulingo', i jako je zanimljiva, pa se nadam da ću kroz nju naučiti bar osnovne stvari. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Znam engleski vrlo dobro da čitam i prevodim, i generalno ga znam, ali me gramatika zeza. Slažem se sa tobom da nije toliko bitna i da nam samo stvara pritisak, ali kako engleski učimo u školi, gramatika mi je bitna .. Hvala na savjetima post je fenomenalan!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je ovo jako potrebno. Volim učiti jezike, ali me je iskreno moje školovanje malo nazadovalo što se toga tiče jer je iskreno bilo loše po pitanju jezika...
    Odlično si ovo napisala :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno si otkrila Ameriku...Udjem u post,misleći da si stvarno dala neke savete,kad ono klasika...Umes li iole da se istaknes ili ces uvek ds pricas ono sto se stalno pise?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvi hejt komentar posle dve godine blogovanja, šteta što je anoniman.. Ipak, jako sam srećna jer volim da znam gde grešim. Da si pogledala bilo koji drugi post na ovom blogu videla bi koliko ustvari ima originalnih tema o kojima se nikada ne piše, tako da nemaš pravo da kažeš kako ne umem da se istaknem. Ovo su saveti za učenje koji stvarno pomažu, ništa drugo ne postoji, tako da kod ovakvih tema uvek ima ponavljanja. Šta si ti očekivala? Udjite na taj i taj link i u vašu glavu će se usaditi svi strani jezici? Pokušala sam da pomognem i mnogima se dopalo, ti si u manjini, tako da se ne smatram krivom.

      Избриши
  7. Odličan i sadržajan post, sviđa mi se kako si ga napisala, meni svi govore da sam dobra u jezicima, ali djelomično se slažem s time,jervolim gramatiku više nego književnost koja mi je slabija strana. ❤


    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Mogu reci da je jako koristan. Ja inače ne volum previše učiti jezike i nikad nisam bila za to.
    Ovu su jako dobri poučni, i kao sto sam već napisala korisni savjeti.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Moram priznati da si i dobru ideju odabrala a i teskt si dobro smislila,jeste da je to već što većina zna ( da tebi se obraćam anonimni hejteru <3 ) ali ti si to donela i prenela na svoj način <3 I jako mi se sviđa post celoukupno <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post! Ja se stvarno trudim oko engleskog, jer mislim da je vrlo korisno znati takav jezik! ❤☺

    Novi post!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se sa tobom!❤Trenutno pokušavam da naučim španski,pa malo teže ide.Ne odustajem! <3 Slikice su preslatke.Dopada mi se boja laka!


    patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

  12. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  13. Dopafa mi se post, znaj da jeste originLan u odnosu na neke jis sa ovom temom. Slike su predivne 😍
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Odlični saveti, takođe smatram da gramatika nije previše bitna.

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Super post i veoma koristan, već duže vrijeme sam htjela naučiti strani jezik!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...