петак, 27. јануар 2017.

NEGA LICA - GREŠKE KOJE PRAVIMO

Zima je period kada nam se suše i pucaju ruke, ali i usne, kada problematična koža lica izlazi na videlo, kada nokti postaju lomljiviji... Naravno, uz pravu negu, ništa neće doći do izražaja. Zbog toga vam danas predstavljam najčešće greške koje većina nas pravi pri samom čišćenju lica.

1. Čišćenje jednom dnevno
Obično se ujutru samo umijemo, dok uveče čistimo lice nešto detaljnije. Iskreno, ja ne koristim nikakve proizvode izuzev vode pri nezi lica i to je urodilo plodom. Ipak, uveče nije dovoljno, preko noći, mrtve ćelije se sakupljaju po površini lica, kada ih umijemo one nestaju, zar ne? Ipak, treba im se malo više posvetiti, savetujem da samo malo duže prstima masirate lice kako bi ste sve lepo očistili,

2. Ne perete ruke pre umivanja
Do skoro sam mislila da ovakvi ljudi ne postoje, no, kada sam pre neki dan imala sleep over sa pet drugarica, samo jedna je rekla kako pere ruke pre umivanja, dok je ostalima to nepoznato. Pranje ruku je jako bitno! Stvorite sliku u glavi šta prenosite na lice ukoliko ih niste oprali, i mislim da ovu grešku više nećete praviti.

3. Temperatura vode
Najbolja voda za kožu (lice, telo, kosu) je umereno hladna, dakle, ni ledena, ni prevruća, ali više hladna nego topla. 

4. Korišćenje više proizvoda odjednom
Kao što rekoh, ja ne koristim ništa, ali znam one koji koriste po nekoliko micelarnih voda, ili nekih drugih proizvoda pri samo jednom umivanju. Velika greška!

5. Proizvodi za čišćenje
Ukoliko već birate nešto novo, penušavi proizvodi za lice su bolji od balsama, krema i tako dalje..


Bonus saveti:

6. Umivajte se posle vežbanja
7. Imajte poseban peškir za lice
8. Ne dodirujte ga često rukamaa

Nadam se da se niste pronašli u svim stavkama, ukoliko u nekima jeste, pravo je vreme da ih ispravite. Do sledeg postaa šaljem vam pozdrave! :)

4 коментара:

  1. Odlican post! Mnogo mi se dopada! Uclani se i javi mi da ti uzvratim! *-*
    Imam novi post o teorijama zavere, poseti moj blog ako mozes, znacilo bi mi mnogo : http://darkdiaryd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv i koristan post. :)
    P.S. Imaš jako lep blog, učlanila sam se.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Superr! Nije da sam pravile mnogo ovih grešaka, ali sada imam bolji uvid u to šta će biti ako tako ne radimo. zaista korisno! ♥

    lifestorybyk.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Korisni saveti, sve ih već primenjujem ali ko ne zna ovaj post će mu značiti. Blog ti je predivan, imaš novog pratioca ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...