субота, 07. јануар 2017.

Putovanja...


Zamisli polu pun ormar, soba u haosu, spiskovi "Šta poneti", skačeš po punom koferu kako bi ga zatvorila, u žurbi skidaš muziku, razgledaš mape, maštaš... Ležeš u krevet, ali nešto ti ne dopušta da zaspiš, osećaš leptiriće u stomaku, osećaš se kao da bi mogla pretrčati maraton, duša je živa, ali kapci te izdaju. A onda taj čarobni zvuk alarma koji  nikada nisi volela, iskačeš iz kreveta, dok je na licu osmeh od uveta do uveta. Uzimaš torbe, kofere, jaknicu i krećeš ka prevoznom sredstvu. Razgledaš sve te divne predele, fotografišeš. maštaš (opet?), uživaš... Stižeš do odredišta, fotografišeš poznate spomenike, šetaš ulicama Milana, diviš se Koloseumu, lagano se njišeš u gondoli razgledajući svetla Venecije. Spavaš u belom krevetu veelikog solitera gledajući sve te građevine. Prolaziš ispod Trijumfalne kapije žureći do Ajfelovog tornja. Ah, sva ta lepota, ti vrtovi, ljudi, nebo..  Obilaziš Jelisejska polja, Big Ben, Santorini, Central Park, Instambul, Moskvu... Voziš se duž duge ulice dok te okupira miris trave i beskrajnih livada okolo, goriš od nestrpljenja da posetiš zamke, vodopade, i šta sve ne.  Svakom deliću svakog mesta odvajaš posebno vreme i posebnu pažnju. Uživaš u svakoj sekundi svoj putovanja. Živiš život kao da ti je svaki dan poslednji. Potom se vraćaš kući, pasoša iscepanog od pečata, kod svojih najmilijih, i ponovo si srećna. Srećna i puna uspomena koje neće izbledeti.. Zamisli..

Slučajno sam naletela na neke slike koje su u meni probudilee ogromnu želju, koja verovatno nikada neće biti ostvarena. Ali,  ostaje mi nada. Put oko sveta, kročiti na svaki kontinent.. Ne zvuči li to savršeno??

Da li biste vi voleli obići svet? U koliko ste država do sada bili, i kakvi su vam utisci?
Ja zaista nisam osoba koja vam može prenositi neke velike utiske, jer se moja putovanja odvijaju jednom godišnje. Posetila sam, osim Srbije, Bosnu i Hercegovinu (zapravo samo jedno selo :( ), i Crnu Goru (koju poznajem duplo bolje od Srbije, nisam posetila "samo" Igalo, Ulcinj, Gusinje, Golubovce, Dokleu, Doginje,  i nekoliko manjih neprimorskih gradova i sela).









18 коментара:

  1. Vidi se da se veoma trudis i samo tako nastavi.Nove smo pa bi volele da nas podrzis.Hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Ja imam u planu da u svom životu obiđem što više država i mjesta,ali to su samo planovi,zasada hahah :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast!Odlično si ovo opisala.Da li si nekada probala da pišeš priču?

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!
      Zapravo jesam, obožavam da u svojoj glavi pravim pričice, a povremeno ih prenesem i na papir. Mada, verujem da to nikoga ne interesuje, tako da ostaje na dnu mojih polica :)

      Избриши
  4. Odličan post. Želim ti još puno putovanja i lepih uspomena.
    Pogledaj moj blog http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. -SAVRŠEN POST!Oduševila si me!Predivno si opisala kako bi izgledao put!Definitivno sam se pronašla u tome!Da,veoma bih želela obići svet!Do sada sam obišla nekoliko država,tačnije 5 i u neke sam išla više puta i utisci su zaista sjajni!Obožavam putovati!♥
    -Ukoliko možeš poseti moj blog značilo bi mi ♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Vauu, odlicne slicice si izabrala.A post je stvarno savrsen.
    Zrlim ti da u ovoj godini sto vise putujes ( i da ispunis sve svoje zelje, naravno)
    Srecna Nova :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post. Prosto obožavam da putujem, a najviše od toga volim pakovanje. Ti si sve odlično napisala, oduševila sam se. Divno pišeš, samo naprijed!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Kročiti na svaki kontinent i posetiti što više država mi je već odavno jedna od najvećih životnih želja. Jedva čekam da konačno počnem da je ostvarujem.
    Odličan post. Prelepo si napisala, a slike su me oduvale. Nadam se da ćeš posetiti i te gradove.:))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Uživala sam čitajući!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Putovati i upoznavati nove ljude, države, kulture je nešto fantastično! Gajim istu ljubav i nadam se da ću uspeti da vidim što više toga. Isto i tebi želim i nadam se da će ti se želja ostavriti i da ćeš kročiti na svaki kontinent (možda ne Antraktik, ali ako želiš samo napred, držim ti palčeve :D).

    ОдговориИзбриши
  11. Prelep post i prelep izgled blog-a! Toliko sve izgleda 'praznično' , prelepo!!
    Svet Iz Janinog Ugla

    ОдговориИзбриши
  12. Ja bih voljela otići u Australiju! I u sve zemlje na Skandinaviji, a najviše u Norvešku, Island, Dansku. Naravno, htjela bih ići svagdje, ali ovo je nešto što bih najviše željela :)
    Bila sam do sada, osim u BiH u Hrvatskoj, naravno, Sloveniji i Austriji :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepo. Evo sad bih egde otputovala i stalno sanjarim osvakakvim putovanjima. Svaka cast, uzvrstan post! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post draga. Ja stalno sanjarim o putovanjima, iako sam većinu proputovala sa roditeljima, ostatak planiram proputovati kada odrastem, haha. :-)
    Na mom blogu imaš Giveaway, pa ako želiš, pogledaj.

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post! Nisam obišla mnogo zemalja, ali mi je želja proputovati svijet. :)

    Zapratila sam te, uzvrati <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Beautiful inspirations:) Tnaks for visiting Dear, of course I follow you too:*
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...