понедељак, 05. децембар 2016.

ZANIMLJIVOSTI KOJE (NI)STE ZNALI O ANI FRANK

Sigurna sam da ste svi čuli za preslatku Anu Frank i njen čuveni dnevnik. Neki od vas obrađivali su ga na času, radili analizu, istorijske dokaze.. Neki su možda zašli još dublje u to, poput mene. Zapravo, sve ovo saznala sam i pre polaska u srednju, dakle pre skoro dve godine, ali mislim da ne znaju svi, paa, svakako je korisno pročitati nešto novo i zanimljivo. Iako postoje zanimljive činjenice, ovde ima izuzetno potresnih podataka, ukoliko niste spremni na sve njih, ne čitajte ceo post.


1. Otac Ane Frank, Oto, preživeo je Aušvic i umro od raka pluća 1980. godine. Nakon izlaska iz logora trudio se da ljudi saznaju za Anu i njen dnevnik..

2. Ana je bila smeštena u potkrovlju jedne zgrade do kojeg se nije znao put. Samo par nedelja pre oslobodjenja iz logora, ispred zgrade bila je svadba. Na snimku sa svadbe vidi se potkrovlje zgrade i nasmejano lice ove devojčice koja to posmatra. Neko ko je bio ispred video je to i odao ih tj. javio vojnicima. Oni su tako saznali kako mogu da dodju do njih, pa su ih odveli u koncentracioni logor. Snimak se danas nalazi u muzeju, ako se ne varam. O ovome sam pročitala u jednoj knjizi koju sad ne mogu pronaći, nadam se da sam ispravno ispričala, ako nisam, ispravite me.

3. Neki delovi dnevnika ove devojčice nisu objavljeni zbog toga što je u njima detaljno opisivala svoje intimne delove tela.

4. Njena starija sestra, Margo, takodje je imala dnevnik sve vreme kada i Ana (pa i ranije). To je potvrdjeno u nama poznatom dnevniku. Nažalost, to delo nikada nije pronadjeno, iako je mnogo ljudi dalo sve od sebe i pretražilo najrazličitija mesta gde je mogao biti.

5. Oficir koji je odveo Anu i njenu porodicu u logor bio je jedan od prvih kupaca njene knjige. Kupio ju je kako bi saznao da li je pomenut u istoj.

6. Anina porodica odvedena je u koncentracioni logor. Majka je umrla od gladi, prva. Sestra od tifusa, kao i Ana, ali nakon nje. Dok je bila živa verovala je da im je otac pre toga poginuo.

7.  Njen otac dobio je dnevnik nakon što je izašao iz logora, od Miep Giese koja im je pomagala u sakrivanju. Ona je kasnije rekla da nije želela da čita dnevnik, ali, da ga je pročitala, sigurno bi ga spalila jer su se u njemu pominjala imena svih ljudi koji su im pomagali, što je bilo kažnjivo. (Zamislite da ovaj dnevnik nikada nije ugledao svetlost dana, i zamislite koliko sličnih slučajeva ima kroz istoriju? I šta se desilo sa Marginim dnevnikom? Ako mene pitate, mislim da su u njemu bili podaci koje je neko želeo da sakrije, spalivši ga ili nešto slično)

8. Logor je oslobodjen samo par nedelja nakon što je Anina porodica dospela u njega.

9. Oto, Anin otac ponudio je glumici Odri Hepbern da glumi Anu u filmu, ali ona je odbila, navodno zbog obaveza.

Ostaviću vam snimke nekih animacija o ovoj temi, pa pogledajte ako želite :)




Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14



8 коментара:

  1. Odličan post!Pratim te!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Dosta volim da čitam o Drgom svetskom ratu tako da mi je ovaj post bio dosta interesandan!
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Jako mi se sviđa ova tvoja tema, Ana Frank ima stvarno super dnevnik i jako ga volim čitati *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno nisam znala većinu ovih činjenica, ali definitivno mi je jako drago što si ih podelila sa nama. Odlična ideja!

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Ja jednostavno obožavam ovu knjigu. Također, činjenice su jako zanimljive! ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj post mi se jako dopada, lepo si ovo napisala!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Mnogo mi se dopada sto delis zanimljive cinjenice o vaznim ljudima sa nama, svakako je jako poucno i vrlo originakno :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...