среда, 07. децембар 2016.

PROČITANO U NOVEMBRU

Jedva dočekah ovu temu hah. Moram priznati da sam se i sama izuzetno iznenadila ovog meseca. A pogledajte i zašto..
Već u prva tri dana, pročitala sam prvu knjigu, a potom, do 16. oktobra nisam počinjala nijednu. Gledajući video divne Aleksandre s youtube kanala Books and Lilies, naprosto sam ostala postiđena. A potom, u poslednjih 14 dana oktobra me uhvatila neka euforija da sam pročitala čak 6  knjiga! Možda je to nekome malo, ali obzirom da sam čitav mesec učila i išla u školu, meni je to prosto neverovatno. Ukoliko vas zanima moja ovomesečna literatura, nastavite s čitanjem.


Prva na spisku jeste "Pismo gospođe Vilme" autorke Jelene Bačić Alimpić, u e-formi (iako ne volim da čitam preko telefona, videćete da sam ovog meseca bila prinuđena hah). Knjiga govori o Arturu, čoveku koji nikada nije saznao istoriju svoje, otac bi ga oštro prekorio svaki put kada bi pokušao nešto. Međutim, jednog dana, vraća se u rodnu zemlju, Srbiju, gde odseda kod sestre od strica i njenog supruga. Ona mu daje "pismo" njihove bake kroz koje on saznaje neverovatnu istinu o svom poreklu. Izuzetno emotivna i lepo napisana knjiga,nisam preterano oduševljena, ali svakako mi se dopala.


Ne znam kako je kod vas, ali ja sam prvi put pročitala ćuvenu Gospođu ministarku Branislava Nušića. Iako sam u školi i van nje čitala različita dela ovog autora, ova drama mi je večito izmicala iz ruku. Izuzetno je lagana i ima svega 100 stranica. Brzo se čita, a duhovita je i sarkastična, a pre svega realistična, iako je na nekim delovima iskarikirana, pa, kao i sve njegove komedije ustvari.
Govori o porodici u kojoj otac/muž postaje ministar, i prati sulude ideje njegove žene koja se potpuno unela u ulogu "gospođe ministarke"



Ovog meseca, kao obaveznu lektiru imali smo "Gorski vijenac" Petra Petrović Njegoša. Čitala sam ga već u sedmom razredu, mada ništa nisam shvatila. Da budem iskrena, i sada mi je bilo prilično teško da razumem o čemu govori, ali sam uz par olakšica ipak shvatila. Svakako, planiram da je pročitam ponovo, ali za par godina.



Toliko priča o "Alhemičaru" Paula Koelja, zaista nisam mogla da zaobiđem. Govori o mladiću pastiru koji je pošao u potragu za blagom. Naime, jedne večeri, sanjao je da se blago nalazi kod Egipatskih piramida, pa se otisnuo da ga traži iako je miljama daleko. Na tom putu, upoznaje različite ljude, prolazi kroz mnoge zgode i nezgode, ali ne odustaje. Delo je puno citata koji su vredni pažnje. Nije ništa spektakularno, ali nosi jednu lepu priču i nećete pogrešiti ako pročitate.
Kako mi je ovo prva Koeljova knjiga, mislim da ću pročitati još neke kako bih razgraničila da li mi se dopada ili ne.



Više o ovim knjigama pročitajte OVDE. Druga je definitivno vredna pomena i izuzetno mi se dopala..

Poslednja knjiga bila je pobednička zbirka pesma sa večeri poezije u mom gradu (devojka koja je pobedila nije odavde, a kao nagradu za prvo mesto dobila je štampanje ove zbire). Poeziju volim s vremena na vreme, alii u ovoj zbirci dopalo mi se svega nekoliko pesama, dok je ostatak bio prilično depresivan, barem meni..

To je bilo sve za današnji post, nadam se da vam se dopao. Šta ste vi čitali ovog meseca?

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14



9 коментара:

  1. Odličaan post !!
    Očekivala sam knjihe tipa Zorannah , Žeželj,ali iskreno si me iznenadila i odlične su sve knjige takođe sam ih pročitala <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, potpuno te razumem sto se Gorskog vijenca'' tice - jaki mi je biki tesko da je razumem. :(
    Sjajne knjige si provitaka!
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovih knjiga čitala sam samo Alhemičar, a od drugih Paulovih knjiga preporučujem ti Preljuba i Dnevnik jednog čarobnjaka. Čitala sam i njih i stvarno su dobre.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast što si za tih mesec dana pročitala čak 7 knjiga :D Za "Gorski vijenac" te u potpunosti razumem! Mislim šta je značilo Njegošu što je pisao na narodnom jeziku, kad je filozofirao toliko da se jedva šta razume (lakše razmeh jezik kojem je pisao Dositej Obradović haha..) :/ Ali u svakom slučaju od ostalih knjiga nisam pročitala nijednu, ali sam čula puno toga o "Alhemičaru", pa možda njega pročitam.

    ОдговориИзбриши
  5. Prvo moram da pohvalim tvoje noktice, genijalni su hehe :) Alhemičar je stvarno sjajna knjiga, delimo mišljenje o njoj. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovoliko knjiga za 1 mesec?! OMG
    Super post!
    http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam napisala komentar, ali ne znam da li sam uspela da objavim, jer mi nešto net zakočio... :/

    Uglavnom, dobar post, sviđa mi se... sačekaću da vidim šta ćeš u ovom mesecu pročitati, pa možda uzmem i ja nešto da čitam. U ovom postu ću da pročitam samo one 2 koje sam ti već rekla da hoću. :D

    Inače, napisala sam novi post, pa ako te zanima pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2016/12/jos-malo-upoznavanja.html :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...