понедељак, 12. децембар 2016.

ZANIMLJIVOSTI O ISAKU NJUTNU

Hej,
Dobrodošli u još jedan post na temu zanimljivih činjenica iz života značajnih istorijskih ličnosti. Ukoliko niste pročitali nijedan prvo idite na sledeće linkove:
Nikola Tesla
Ana Frank

Danas, kao što po naslovu vidite Isak Njutn.

1.  Da li ste se ikada zapitaali ko je izumeo vrata za mačke! Isak Njutn glavom i bradom. Naime,  kada je radio na jednom projektu, njegova mačka non stop je želela da ulazi i izlazi iz "laboratorije". Kako on nije mogao uvek da joj otvara i zatvara vrata, jednostavno je isekao kvadrat koji može otvoriti sama i koji će se potom vratiti na mesto.

2. Kada je izučavao svetlost i način na koji je oko vidi, zabio je šilo u oko sam sebi.


3. Rodio se tri meseca ranije, i mogao je da stane u malo veću šolju za čaj. Živeli su siromašno i njegovi roditelji nisu bili obrazovani (Univerzitet je upisao samo zbog toga što mu se majka preudala pa je njegov očuh imao novca), tako da je jedva preživeo.

4. Bavio se alhemijom. Za ovo ste verovatno čuli, ali, i pored toga što je bio ozbiljno posvećen nauci, zanimao se i za alhemiju - oblast kojoj je cilj pretvaranje metala u zlato. O tome nije želeo da govori, a svi njegovi spisi bili su kodirani i nikada se nije otkrilo šta je sve znao o ovome.


5. Otac je umro pre rodjena, a kada mu se majka preudala ostavila ga je sa njenim roditeljima. To je bilo kada je imao svega 3 godine. Zbog  toga je bio hronično depresivan i uvek usamljen..  Takođe. nikada se nije oženio niti želeo da ima nešto sa ženama, tako da je umro nevin. (iz nekog razloga, profesor fizike nam je ovo puno puta ponovio, pa sam se osećala odgovornom da napišem hah)

Ovog puta napisala sam nešto manje činjenica pa vam se izvinjavam na tome, nisam mogla da se setim ničeg više. Stoga, ispriičaću vam jedan vic (gimnazijalci će razumeti!! (ah, kako mrzim ovu frazu haha) koji je meni bio toliko smešan iz nekog razloga, iako zapravo i nije baš. Ukoliko ga ne shvatite, odgovor u sledećem postu haha :)

Njutn, Tesla i Ajnštajn se igraju žmurke. Prvi žmuri Anjštajn. Tesla otrči i sakrije se što je bolje mogao. Njutn stoji u mestu i ne može da se odluči gde da ode. Na kraju, crta oko sebe kvadrat 1x1. Anjštajn otvara oči i viče: "Pu Njutn", a ovaj će "Nisam ja Njutn, ja sam Paskal"



6 коментара:

  1. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljive činjenice, zanimljiv post također :) ♥


    IlvaMagicalWorld <-- novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Sigurna sma da već znaš da obožavam ove postove, ali svakako nije na odmet to ponoviti. Hvala ti n ovim zaista divnim činjenicama, moram priznati da sam retko šta od ovoga zapravo znala. :) <3

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam da li da se radujem ili ne sto sam razumeka vic, hehe (ziveli gimnazihalci!) :D
    Sjajan post, uvek se odusevim licnostima koje idaberes i cinjenicama koje nisam znaka o njima :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Odusevljena sam,secam se kada sam mislim bila 7-8 razred osnovne skole i dobila sam valjda da pronadjem zanimljivosti o Isaku Njutnu,sto jes,jes' .Uradila sam,ali da sam znala ove cinjenice,verovatno bi bilo bolje.Divan Post. Pratim te.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!!!!
    pratim te ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/
    ♥♥♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...