среда, 30. новембар 2016.

UTISCI O AMORETI KNJIGAMA

Prvo pročitajte ovaj post.

Kaoo što sam najavila, danas vam pišem utiske nakon pročitanih knjiga. Ovo su bila prva Amoretina dela u kojima sam uživala, tako da jedva čekam da podelim utiske sa vama.
Inače, pročitala sam ih predhodnog vikenda, jednu u subotu, drugu u nedelju hah. Nisu previše obimne (po 200 stranica) ali su zanimljive pa se brzo čitaju. Ipak, jedna je daleko bolja, a uskoro ćete videti zašto.


Pvo delo je "Susret sa sudbinom" Darsi Landin. Radi se o devojci koju verenik ostavlja na samom venčanju. Razočarana u život, odlučuje da leto provede u malom gradu, kao nastavnica engleskog jezika. Međutim, tamo sreće dečka sa kojim je u tinejdžerskim danima izgubila nevinost, i oni ponovo ulaze u "kombinaciju" koja treba da traje do kraja leta. Medjutim, tu se pojavljuju različiti problemi, a šta se dogadja kasnije, otkrićete sami. Nadam se da nisam previše otkrila.
Iskreno, meni se ne dopada sama tema knjige. Nikako se ne slažem sa glavnom junakinjom iako je sve ispalo krasno i bajno na kraju. U ovom delu, mnoge stvari su prikazane kao dobre, a zapravo su potpuno suprotne. Takođe, ima delova koji baaaš previše zalaze u intimu, a ni to ne volim. Takođe, na samom početku možete zaključiti kakav je kraj. Ipak, kraj mi se dopao i mislim da je jako lep, a i knjiga kao knjiga je lepo napisana.


"Fantom sa dalekog ostrva" Gejl Mekmilan, potpuna suprotnost.
Govori o devojci kojoj su smestili krađu muzeja, stoga, kolega ju je posavetovao da ode na takozvano Fantomsko ostrvo, koje je napušteno, i tamo je niko neće pronaći, ali ipak, prerušava se i pretvara da je neko drugi. Kada stigne, shvata da nije napušteno, već da tu živi slepi dečko sa psom koji liči na vuka. 
Po meni, ovo je odličan triler i savršena doza romantike! Iako sam relativno brzo predpostavila kraj, bezbroj puta sam posumnjala. Mnogo zapleta, akcije, zanimljivih situacija... Obožavam priče o pustim ostrvima i ova mi je baš legla. Pročitala sam je u jednom dahu, i imate moje preporuke! :)

Već smo se približili kraju. Moj zaključak je da ću Amoretine knjige sigurno nastaviti da čitam, pa ću tek nakon 4,5 doneti zaključak da li mi se dopadaju ili ne. Što se druge knjige tiče, imate moje preporuke, zaista mi se dopala. :)

http://amoreta.rs/


http://www.laguna.rs/


Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14



13 коментара:

  1. Jako dobar review.
    Cine se kao zanmljive knjige

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličma recenzijya, druga knjiga mi se čini kao baš zanimljiva.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. zanimljiva recenzija, uvijek volim citati o knjigama :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super si sve napisala a recenzija mi se mnogo dopada!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Amoreta ima stvarno jako lepe knjige. Druga mi je zanimljivija od prve.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ОдговориИзбриши
  7. Suoer sto su zadovoljna knjigama, ja sam uvej otvorena za nive predloge u pogledu njih,stoga ti se zahvaljujem na idlicnim preporukama! 💟
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...